[MK4] Wycięcie katalizatora z 1.6

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Markus1.6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt mar 27, 2007 00:12
Lokalizacja: Łask-Coventry
Kontakt:

Post autor: Markus1.6 » śr mar 28, 2007 21:52

Ja w swojej III wyciołem kata i wstawiłem rurkę. Niemam z tego powodu żadnych problemów.


www.markus16.republika.pl

bardek2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt mar 25, 2008 19:35
Lokalizacja: WJCZ

wyciety katalizator

Post autor: bardek2 » wt mar 25, 2008 20:18

witam, mam golfa 4 1.4 16 v z 2000 , rozsypal mi sie katalizator, wiec wstawilem rurke. w zwiazku z tym ze sa 2 sady zapalila mi sie kontrolka od silnika ale pozatym przymula mi czasami auto, nie przyspiesza plynnie tylko przerywa:/
Jest na to jakas tansza rada niz wstawienie spowrotem katalizatora ?
Prosze o POMOC !! :)



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Re: wyciety katalizator

Post autor: norek111 » wt mar 25, 2008 20:54

bardek2 pisze:witam, mam golfa 4 1.4 16 v z 2000 , rozsypal mi sie katalizator, wiec wstawilem rurke. w zwiazku z tym ze sa 2 sady zapalila mi sie kontrolka od silnika ale pozatym przymula mi czasami auto, nie przyspiesza plynnie tylko przerywa:/
Jest na to jakas tansza rada niz wstawienie spowrotem katalizatora ?
Prosze o POMOC !! :)
moim zdaniem tylko kupno tanszego kata



bardek2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt mar 25, 2008 19:35
Lokalizacja: WJCZ

Post autor: bardek2 » wt mar 25, 2008 21:00

tanszego to znaczy jakiegos zamiennika czy uzywanego(ale jak poznac w jakim on jest stanie?) ... :/



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt mar 25, 2008 21:02

zamiennik mialem na mysli

[ Dodano: 25 Mar 2008 20:03 ]
nowy


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

bardek2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt mar 25, 2008 19:35
Lokalizacja: WJCZ

Post autor: bardek2 » wt mar 25, 2008 21:12

ok dzieki, ale jeszcze zapytam, zamiennik wyprodukowany konkretnie do mojego modelu czy moze byc to jakis katalizator uniwersalny... i czy wtedy te sondy przestana glupiec?



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt mar 25, 2008 21:26

napewno to bedzie uniwersal


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

skrodzki8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz gru 02, 2007 20:22
Lokalizacja: z Islandi

Post autor: skrodzki8 » wt mar 25, 2008 21:30

Witam kolegow. Podłączam się do tematu za poazwoleniem :wink: Otóż mam pytanko w sprawie układu wydechowego w MK3 "MEXICO" 96r. Przepalił mi się wydech, ale zaglądałem pod spód i nic nieznalazłem,a auto nadal ryczy jak krowa zwłaszcza po ostatniej ponad 300 kilometrowej przeprawie przez góry.Końcowy tłumik jest oki , ale cały układ wydaje mi się jakiś podejrzany, niema tam nic oprócz wspomnianego tłumika i charmonijkowej złączki w stalowym oplocie którego już prawie na niej niema. Czy to tak ma być, czy powinien tam być jescze jakiś kat lub pierwszy tłumik? Proszę o pomoc


Pozdrawiam wszystkich. Marcel

Awatar użytkownika
Lukieyoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt lut 20, 2007 22:14
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Lukieyoo » wt mar 25, 2008 21:35

bardek2, wywaliles kata , wstawiles rurke. a co zrobiles z druga sonda co byla w kacie? jest podpieta, czy wywaliles?



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt mar 25, 2008 21:39

nie ma takiej opcji wywalenia kata i sondy silnik bedzie pracowal w nastawach awaryjnych


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

bardek2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt mar 25, 2008 19:35
Lokalizacja: WJCZ

Post autor: bardek2 » wt mar 25, 2008 21:47

a ta druga sonda nie jest za katalizatorem ?



Awatar użytkownika
Lukieyoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt lut 20, 2007 22:14
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Lukieyoo » wt mar 25, 2008 21:50

Dokladnie, nie mozna wywalic i kata i sondy , ale niektorzy tak robia niestety i sie dzieja cuda. Kolega przerabial ten temat i wrocil do uniwersalnego kata BOSAL, ktory kosztowal tylko 400 pln. Zdecydowanie lepszym rozwiazniem jest wywalenie ceramiki ze srodka i ponowne zalozenie starego kata. No chyba ze jest kompletnie zezarty prze rdze

[ Dodano: 25 Mar 2008 20:55 ]
bardek2 pisze:a ta druga sonda nie jest za katalizatorem ?
ta druga jest wkrecana w kata
Ostatnio zmieniony wt mar 25, 2008 21:54 przez Lukieyoo, łącznie zmieniany 1 raz.



bardek2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt mar 25, 2008 19:35
Lokalizacja: WJCZ

Post autor: bardek2 » wt mar 25, 2008 22:33

no to w takim razie musze sprawdzic czy mam ta druga sonde, nie wiem bo nie ja bylem z autem osobiscie u tlumniikarza a koles ktory to wspawywal na uczciwego i jakiegos mega fachowca nie wyglada.... dzieki za rade, czyli jak zaloze uniwerdalny to ta sonde trzeba wkrecic w katalizator ?



Awatar użytkownika
Lukieyoo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt lut 20, 2007 22:14
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Lukieyoo » wt mar 25, 2008 22:41

dokladnie tak, musi byc podpieta do instalacji i wkrecona w kata. Bo jak nie jest podpieta to wyskakuje kod bledu tzn. kontrolka silnika



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 250 gości