Strona 2 z 3

: czw gru 20, 2007 22:00
autor: T.O.B.I.
jezeli wykrecales ta srube to zrobiles podstawowy blad poczatkujacego :bigok: ta srube nalezy wkrecic wtedy bedzie brac nizej sprzeglo :grin:

: czw gru 20, 2007 22:02
autor: TomiTT
żartujesz ?:D czyli mam ją wkręcić? odrazu mówie że była trochę dłuższa niż oryginalna :)

: czw gru 20, 2007 22:10
autor: T.O.B.I.
no tak trzeba wkrecic, zastanow sie lapa na skrzyni jest w jakims tam polozeniu zapamietujesz ten punkt (wirtualnie) i wyobrazasz sobie ze tarcza sie troche skurczyla (starla) wiec dzwignia na lapie przesunie sie w strone przeciwna niz dzialanie sprzegla (wysprzeglanie) wiec moze jezdzisz na pol sprzegle teraz jak bardzo wysoko bierze

[ Dodano: 20 Gru 2007 21:12 ]
a propo jak masz na lapie sprezyne co ja odciaga to tak mysle z 05-1 cm mozna luzu spokojnie zostawic sprawdzajac na lapie w strone wysprzeglania

[ Dodano: 20 Gru 2007 21:20 ]
czy to nie aby zamiennik kagera kupiles moze bo moja tez byla lekko dluzsza i ma na koncu linki przy skrzyni jeszcze regulacje na srubki zakontrwane

: czw gru 20, 2007 23:18
autor: TomiTT
Nazwy firmy dokładnie nie pamiętam.. jak pamiętasz swojej to podaj nazwe może skojarze:) Chyba Telco ale może się myle... na końcu faktycznie jest jeszcze gwint z regulacją... to jak prawidłowo powinienem ustawić sprzęgło? na jakiej wysokości ma mniej więcej brać?

Sprzegło w tym momencie nie ciągnie....dobrze przyspiesza wg mnie,ale męczy mnie że tak przy samym końcu musze puszczać

: czw gru 20, 2007 23:33
autor: T.O.B.I.
poprostu daj lince troche luzu a to ty decydujesz gdzie ma brac sprzeglo, wkoncu poto jest ta regulacja :grin:

: pt gru 21, 2007 08:12
autor: TomiTT
Pomyliłem się ... linka była dłuższa od oryginału..... jak ją wkręcałem mocniej to pedał robił się luzny .... jak to wyeliminować?

: pt gru 21, 2007 09:15
autor: T.O.B.I.
jak zrobila sie luzna sprawdzales jak dziala sprzeglo?

[ Dodano: 21 Gru 2007 08:18 ]
a propo ja zostawilem luzu centymetr na lapie i mi bierze przy podlodze sprzeglo (ale ja mam sprezyne ktora mi odciaga lape)

: pt gru 21, 2007 13:53
autor: TomiTT
Poprostu pedał się miękki robił ale nie sprawdzałem jak sprzędło brało....zaraz będę majstrował :d

: pt gru 21, 2007 13:59
autor: T.O.B.I.
powinien byc taki posrednui zeby nogi nie pakowac bo podczas dluzszej jazdy to zaczyna juz bolec

: pt gru 21, 2007 14:14
autor: TomiTT
zobacze co da się zrobić :) Teraz jest taki twardy jak być powinien.. dobrze mi się jeździ tylko że męczy chwytanie sprzęgła u samej góry... może nie jest aż tak źle ale chciałbym je troche obniżyć

: pt gru 21, 2007 15:49
autor: mmksk
Witam, korzystając z okazji też opisze mój problem ze sprzęgłem tzn. podczas puszczania sprzęgła nie ma takiego płynnego przekazu mocy na skrzynie tylko zazwyczaj jest takie stuknięcie, szarpnięcie, czasami aż budą szarpnie. Jak myślicie gdzie leży tego przyczyna? Dodam że w aucie kumpla przy podobnym puszczaniu sprzęgła nie ma szarpnięć tylko płynne przekazanie mocy.
Pozdrawiam

: pt gru 21, 2007 18:01
autor: TomiTT
hmmmm wygląda to na docisk sprzęgła... u mnie też tak jest lecz tylko wtedy gdy niezbyt sprawnie puszcze sprzęgło

: sob gru 22, 2007 00:10
autor: T.O.B.I.
i jak z ta linka podregulowales?

Re: [MK3 AAM] Linka sprzęgła?

: sob gru 22, 2007 00:53
autor: Przybek
mialem to samo , skrecilem linke na sile aby samoregulator nie dzialal i jezdze juz 5 miesiecy i jest malina , zadnych problemow
Pozdrawiam

kinomysz pisze:Mój problem jest taki, że sprzęgło czasami zaczyna brać tak na 1/3 a za chwile na samej górze. Potem znowu gdzieś w połowie a za 15 minut na samiutkiej górze. To pewnie linka sprzęgła z samo-regulatorem? Jak myślicie? Znalazłem linki firmy LINEX za 117 zł i SACHS za 140zł. Co wybrać i czy to nie za drogo?