Strona 2 z 2

: czw lis 16, 2006 19:26
autor: Mis
i nie przejmuj sie sie jednym litrem, jak to bedzie 6 litrow wiecej to wtedy sie bedziemy martwic :bajer:

: pt lis 17, 2006 01:34
autor: Farek
dziejo, dzięki za konkretniejszą odpowiedź :)
Adamtd pisze:Farek, czy Tobie to wyszło po jednym tankowaniu???
Po 2 tankowaniach. Pierwsze ponad 600km (7.5/100), drugie 250 (7.8/100, chciałem szybko sprawdzić pierwszy wynik). Jeżdżę do pracy ponad 20km w jedną stronę, cały czas tą samą trasą, bez stania w korkach. Jak już wspominałem, był już chłodniejszy okres, bo z przymrozkami, i wtedy żadnej różnicy w spalaniu nie było.

Do tej pory przez ponad 10 lat jeździłem mk2 1.6D, a tam spalanie nigdy nie wychodziło mi poza zakres 4.7-5.1. A latem nigdy powyżej 5.0. Stąd taka nagła różnica jest dla mnie mocno podejrzana :-k

: pt lis 17, 2006 09:42
autor: dziejo
wiesz co???FAREK ???? wykręć świece z 1 cylindra i z 3 jaki kolor maja te świece !!!!!!!nic nie sugeruję ale w wolnej chwili możesz to sprawdzic i odpisz ok????

: pt lis 17, 2006 10:07
autor: kristo
Tak niewielki wzrost spalania może min być spowodowany włączeniem nagrzewania wew auta. Teraz jak jest chłodno i wilgotno (parowanie szyb) dogrzewam sobie wnętrze i to ma powiązanie z tem. silnika, a to z kolei ze spalaniem. Przyczym może być baaardzo wiele.

: pt lis 17, 2006 12:19
autor: dziejo
Tak niewielki wzrost spalania może min być spowodowany włączeniem nagrzewania wew auta.
:bigok: :bigok: :bigok: to może

: pt lis 17, 2006 15:24
autor: Elwis
dość dobra wersja do przyjęcia

: pt lis 17, 2006 16:47
autor: Mis
dziejo pisze:wiesz co???FAREK ???? wykręć świece z 1 cylindra i z 3 jaki kolor maja te świece !!!!!!!nic nie sugeruję ale w wolnej chwili możesz to sprawdzic i odpisz ok????
dokladnie, wykrec swiece i sprawdz czy sa np. okopcone.

a tu masz link dla porownania Twoich swiec http://www.data.com.pl/infotech/swiece_2.html

jak okopcone to zabogata mieszanka

: sob lis 18, 2006 03:17
autor: Qto
Jest zimniej to więcej pali, poczekaj na mrozy to jeszcze litr dojdzie. Przez długi okres bo jeszcze w październiku temperatura była koło 20stopni i wtedy zapewne nie używałeś ogrzewania bo po co...teraz jest zimniej, silnik dłużej się nagrzewa a jeszcze włączone ogrzewanie odprowadza ciepło od silnika i nagrzanie go trwa znacznie dłużej. jak chcesz sprawdzić jaki wpływ na temperaturę silnika ma włączenie ogrzewania to nagrzej silnik do 90stopni i na postoju włącz na maksa ogrzewanie, po ok 1 minucie wskazówka od temperatury zacznie drastycznie spadać (a spalanie wtedy rośnie)...niestety tak jest że jak jest zimno to silniki potrzebują więcej zupy...:/ i mnie też to nie cieszy