Strona 2 z 2

: czw lis 09, 2006 12:53
autor: artur_golfiv
Powiem Wam jedno, spalania jeszcze nie zdarzylem sprawdzic, ale samochod dostal petardy :)
za 400 zł mam wymieniona lambde, i naprawiony ABS - jeden kabel i czujnik (ten z allegro za 25zl)
250zł wymiana i sonda lambda (pszczyna napisal cennik)
30zl czujnik z przesylka (czujnik w serwisie w okolicach 200zl)
50zl podlaczenie czujnika
40zl podlaczenie komp.
30zl org. kabel do czujnika (w serwisie podobbno 199zl)

Do tego trzeba dodac ze chcialem wymienic przeplywomiez za 350zł + 40 zł wymiana, a koles mowi ze on wie ze to nie przeplywka, podlaczyl komp. i mial racje.

Teraz zostal mi do usuniecie blad Air Baga, zdiagnozowal mi go, i wiem w jakim kierunku mam dzialac :)

jak ktos chce namiary na takiego elektromechanika to PW

Dzieki za opdowiedzi

PS

Problemy ze spalaniem (czyli nomen omen z sonda lambda) zaczely sie kiedy wlalem do baku dodatek do benzyny STP do czyszczenia wtrysków!!!

: czw lis 09, 2006 17:09
autor: Darcyn
pszczyna, a wskrocie do ady 1995r :)

: pt lis 10, 2006 10:28
autor: lukasts1
Witam a jak sprawdzić sonde ,moze to zrobić mechanik samym miernikiem czy konieczne jest podłączenie do komputera Dzieki Pozdro...!!!

: pt lis 10, 2006 12:07
autor: pszczyna
Sory żatko zaglądam sonda dla 1995r. ADY/AAA 021 906 265R i AAA/AAA/ADY/AEP 023 906 265 D dla pojazdów bez katalizatora



021 906 265R zamiennik PD401049 EU jakiś tajwan

[ Dodano: Pią Lis 10, 2006 11:09 ]
lukasts1 pisze:Witam a jak sprawdzić sonde ,moze to zrobić mechanik samym miernikiem czy konieczne jest podłączenie do komputera Dzieki Pozdro...!!!

zwykły miernik nie wystarczy ,jest do tego inny przyrząd mierniczy

: pt lut 09, 2007 16:05
autor: Finger86
Jest to taki miernik specjalny, podpina do aku i do sondy, do komputera nie trzeba podpinac zeby zbadac sama sonde.

: śr cze 11, 2008 15:49
autor: Witoos
Witam!

Mam pewien problem z MKIV a mianowicie auto gdy się weźmie na luz podczas postoju strasznie skaczą obroty aż czasami gaśnie. Jeżeli jadąc jakos po wyzej 70km/h wezmę auto na luz to obroty nie skaczą.
Znalazłem nie szczelność w rurze dolotowej powietrza
Obrazek
Tutaj znaznaczone kolorem zielonym.
Była rozerana ta guma. Wywaliłem ją i zastąpiłem rurką i uszczelnilem żeby nigdzie nie uciekało powietrze i nie dostawało się lewe. ( tak na marginesie jak nazywa się fachowo ta rura co leci od filtra, bo chcąc wymieniać muszę całą wymienić)
Z obrotami dalej działo się to samo....
Podpiełem auto pod vaga i wyskoczył tak błąd:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-00 - Upper Limit

Czy sonda lambda może powodować takie skoki obrotów na biegu jałowym?

: pt sty 23, 2009 19:31
autor: mkbombel
witam potrzebuje pomocy wie ktos co to jest CZUJNIK HALLA-G40 i SERWOMOTOR PRZEPUSTNICY-V60 niby mam to siadniete w moim mk3 ale co to jest pomozecie ??z gory dziekuje :blush:

: czw sie 06, 2009 23:27
autor: Bogdan13
Witam.Nie było mnie dość długo na forum ale siła wyższa:( wypadek z pijanym kierowcą:(
mianowicie mam pytanie: moja zielona bryka dostaje czkawki na 3 biegu,czasem na drugim,nie zawsze to występuje.Sprawdziłem u sąsiada na kompie ( auto było podłączone do gniazda) i żadnych błędów nie pokazał.Czy to może być sonda lambda czy też coś innego?silnik krokowy raczej bym wykluczył ( myślę że wtedy by skakały obroty na biegu jałowym a tak się nie dzieje)
pozdrawiam