Strona 2 z 2

: wt lip 13, 2010 09:15
autor: Dioda83
miś fazi pisze:Valeo A11 VI 22 ,60 A . Valeo A 13 VI 40 ,70 A . Valeo A13 VI 41 , 90 A . lub Valeo A13 VI 44 , 90 A
A czy jest ktoś w stanie stwierdzić, który z ww. montowany był jednostkach 1.6 PN? Także mam zamontowany alternator VALEO, ale odczytanie jakichkolwiek parametrów z jego tabliczki znamionowej graniczy z cudem... :panna:

: wt lip 13, 2010 22:23
autor: marcinek84
U mnie w PN był 65A VALEO, poza tym ETKA podaje że były tylko 45, 55, 65A alternatory VALEO w golfach. Mój Golfik wyszedł z fabryki w Belgi więc do Francji nie daleko :)

: śr lip 14, 2010 08:00
autor: Dioda83
marcinek84 pisze:U mnie w PN był 65A VALEO, poza tym ETKA podaje że były tylko 45, 55, 65A alternatory VALEO w golfach. Mój Golfik wyszedł z fabryki w Belgi więc do Francji nie daleko :)
Dzięki marcinek84, to już daje pogląd na całą sytuację.

: śr lip 14, 2010 09:08
autor: miś fazi
a jaki problem zamontować altek boscha , jest lepszy od valeo

: śr lip 14, 2010 12:52
autor: Dioda83
miś fazi pisze:a jaki problem zamontować altek boscha , jest lepszy od valeo
Chyba czytasz w moich myślach :goof:
Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zmianą na BOSCH'a, a to wszystko w wyniku planów, które snuję wobec mojego Mk2 (ale o tym cicho sza!) :bajer:

: śr lip 14, 2010 13:45
autor: marcinek84
Ja właśnie niedawno zmieniłem na BOSCH 90A pod moje audio :) bo byłem na szrocie i dojrzałem od Passata 1.8 :) za 100zł

: śr lip 14, 2010 16:36
autor: Dioda83
marcinek84 pisze:Ja właśnie niedawno zmieniłem na BOSCH 90A pod moje audio :) bo byłem na szrocie i dojrzałem od Passata 1.8 :) za 100zł
A jaki dopasowałeś do tego akumulator?

: śr lip 14, 2010 19:36
autor: marcinek84
Chwilowo zostawiłem 44Ah bo jeszcze nowy od zimy bo poprzedni miał zwarcie po psie :grrr: jak na razie jest dobrze.

: czw lip 15, 2010 10:03
autor: Dioda83
Zastanawiam się nad zakupem CENTR-y PLUS 54Ah, a do tego zmiana alternatora 70A albo 90A co sądzicie?