Strona 2 z 2

: sob gru 02, 2006 01:31
autor: woozie_2x_men
witam wszystkich
mnie chyba też ten problem dopadł i trochę po przeczytaniu postów zwątpiłem
wymieniałem łożysko, sworzeń i drążki w moim mk1 dokręciłem śrubę piasty i tu pierwsze pytanie
1. napęd jest na przednie koła czy tą śrubę dokręcić na max czy tak trochę nadmieniam ze z przodu nie mam zawleczki tak jak na tylnim kole
2. po skęceniu całości i ustawieniu zbieżności zrobiłem sobie jazdę próbną i tu dziwne rzeczy felga mi się bardzo nagrzała nie wspominając o tarczy- niektórzy zasugerowali ze śruba piasty za mocno przykręcona a co wy o tym myślicie?
3podniosłem koło i - jak kręcę to dość ciężko chodzi a jak kręce do tyłu to w pewnym miejscu czuję opór a potem znów dobrze idzie i znów opór -tak cyklicznie a przy tym coś stukkka czy to łożysko znów poszło czy przegub wewnętrzny lub zewnętrzny jak to mozna sprawdzić ? już całkiem zgłupiałem POMOCY Benek

: sob gru 02, 2006 17:18
autor: virus666
Chyba doszedlem do przyczyny stukania. Na 90% sa to krzywe tarcze hamulcowe. Okaze sie na 100% jak zmienie je w przyszlym tygodniu.
Sprawdzic mozecie to podnoszac jedno kolo, odpalacie silnik wrzucacie bieg i puszczacie sprzeglo (nie ma sie co bac ze auto odjedzie). Jesli sa minimalnie pokrzywione tarcze to mozecie nie zauwazyc tego przy zalozonym kole wiec mozna je sciagnac. Ja mam tak krzywa tarcze ze caly zacisk chodzi i to jest przyczyna stukania podczas jazdy do tylu.

Tarcze wymienione i stukanie zniknelo jak reka odjal. Sprawdzcie czy nie macie krzywych tarcz.