Slabsze hamulce niz w innych markach?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » śr lis 21, 2007 15:03

NiCom pisze:Dodam ze moje auto przeszlo przeglad techniczny bez problemu.
To niekoniecznie jest wyznacznik. Wiadomo jak w Polsce są robione przeglądy.

Ja nie narzekam na hamulce w swoim mk2. Wiadomo to nie jest nowy samochód ale dobrze się zatrzymuje. I jakoś szczególnie mocno deptać nie trzeba. A dodać muszę że z przodu tarcze nie pierwszej świerzości a z tyłu szczęki czekają na wymianę. Może masz serwo w nie najlepszym stanie.



Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: hamulce.

Post autor: Egon PŃ » śr lis 21, 2007 16:19

zwirzyk pisze:Witam.Zapoznałem się z treścią postów.Wszyscy mają rację,Hamulce w 3 nie są rewelacyjne.Jeżeli chcesz poprawić skuteczność hamowania,
-wyreguluj hamulec pomocniczy, koła tylne muszą być zahamowane na 4 ząbku.
- jak masz możliwość sprawdż ciśnienie na reduktorze sił hamowania kół tylnych.Można wartości ciśnienia podnieść i wtedy siły na kołach tylnych będą wyrażniejsze ,a i suma sił będzie większa i skuteczność się poprawi.W moim miałem problemy i zacżłem od wymiany pompy ham.Pedał był gumowy i w miarę nacisku płynoł do deski.Wymiana pompy nic nie zmieniła.Dopiero po przeanalizowaniu przyczyn które mają na takie zjawisko wpływ,pomierzyłem tylne bębny,wymiar był poniżej norny, wymieniłem, wyregulowałem zgodnie z mądrą księgą hamulec pomocniczy i w tej chwili hamowanie zaczyna sie od ok 1/4 do 1/3 wysokości od góry i hamulec jest zadowalająco skuteczny.Podciągnąłem też na reduktorze sił hamowania.
Pozdrawiam, życzę sukcesów w działaniach.
U mnie regulator jest wymontowany, ale podejzewam ze samoregulatory w bebnach nie pracuja.

[ Dodano: Sro Lis 21, 2007 3:20 pm ]
Płyn moze miec duzy wpływ na to wszystko??



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr lis 21, 2007 16:21

daniel2505 pisze:http://moto.allegro.pl/it...f_vento_fv.html ma ktoś doswiadczenia z tym kompletem? Warto założyć czy nie warto przepłacać i założyć standard
warto, ale nie z tymi klockami tylko z serią DS Performance - minusem jest szybkie zuzywanie sie klocków i tarcz - u mnie klocki wystarczają na 12-15tyś tarcze co 3 wymiana klocków - w przypadku tego zestawu powinno być troszke lepiej bo tarcze nie sa wentylowane wiec klocki bedą grubsze, oczywiście dużo zależy od stylu jazdy - mój nie należy do ekonomicznych.
zwirzyk pisze:-wyreguluj hamulec pomocniczy, koła tylne muszą być zahamowane na 4 ząbku.
zwirzyk pisze:- jak masz możliwość sprawdż ciśnienie na reduktorze sił hamowania kół tylnych.Można wartości ciśnienia podnieść i wtedy siły na kołach tylnych będą wyraźniejsze ,a i suma sił będzie większa i skuteczność się poprawi.
rozwiązanie o tyle niebezpieczne że przesuwa balans hamulców na tył - poprawi skuteczność hamowania, ale w sytuacjach awaryjnych może spowodować że tył wyprzedzi przód, ma to sens jesli na przód damy bardzo wydajny zestaw - ja mam korektor w ogóle pominięty bo po założeniu brembo max + Ferodo DS Performance tył praktycznie nie hamował.

Nie porównujcie skuteczności hamowania golfa do innych aut nie mając danych nt. zastosowanych układów hamulcowych, bo to nie ma sensu - inne średnice tarcz, wielkości klocków itp.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: TDonaldmor i 384 gości