Strona 2 z 2

: pn paź 04, 2004 12:17
autor: guti
mam nadzieje ze robiles to na zimnym silniku ,bo wtedy pompa oleju nie zasysnela jeszcze smarowidla.na jprostszym sposobem zeby zobaczyc ktory ci najbardzies stuka to zdejmij pokrywe od klawiatuki i sprobuj na zimnym silniku wcisnac popychacze w dol,nie wiem czyms twardym,en co sie wcisnie najbardziej z ni9ch to szmelc,tez tak mialem ale mnie stukalo bo troche malo oleju mialem ale po dolaniu stuka przez chwile na zimnym bardzo silniku,podejrzewam ze mam ten sam problem co ty ale nie cce mi sie za to brac.pozdrawaim

: pn paź 04, 2004 12:25
autor: Bocian
Toz wlasnie napisalem, ze probowalem wciskac kazdy po kolei i zaden nie wszedl. Ale moze za slabo naciskalem? Sprobuje jeszcze. Moze silnik nie byl wystarczajaco zimny.

: wt paź 19, 2004 19:03
autor: czyś
nie mają wejść głęboko, 0,2 mm już wskazuje, że popychacz jest dead

: śr paź 20, 2004 08:52
autor: Bocian
No i sprobowalem jeszcze raz. Silnik zimny, stukaja, wylaczylem, zdjalem pokrywe. Pokrecalem kolem pasowym, ustawilem kazdy po kolei na zamkniety zawor (popychacz maksymalnie do gory) i probowalem wcisnac. Wciskalem paluchami ale naprawde porzadnie (mozno) az mi palce posinialy: najpierw pierwszy popychacz, potem szczelinomierz 0.1mm - nie wszedl. Ruch kolem, wciskam drugi, szczelinomierz - nie wszedl. W zaden mi nie wszedl. Kurcze, jak stuka to przeciez jest luz. A moze faktycznie gniazda wyrobione, ktos wie jak to sprawdzic? Jeszcze pokombinuje, moze ktos jeszcze rzuci jakis pomysl?
Adam

zaworki

: wt sty 04, 2005 00:54
autor: kodek
mam ten sam problem. Stukają zawory i nic nie można zrobić mimo, że wszystko jest ok