[MK3 AAM] co wchodzi w sklad kompletnego rozrzadu?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » pn maja 03, 2010 18:27

kaktus1 pisze:A pasek SKF tez polecacie czy lepszy gates?
Nie spotkałem się z paskiem SKFu ale lepiej załóż GATESa... Ja sam u siebie jakiś czas temu zakładałem pasek GATES i rolkę SKF...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
kwadrat
Forum Master
Forum Master
Posty: 1483
Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
Auto: 2x Golf
Silnik: 2x +

Post autor: kwadrat » pn maja 03, 2010 19:36

kaktus1 pisze:A pasek SKF tez polecacie czy lepszy gates?
Załóż Gates. Ja u siebie jak zmieniałem to dałem pasek Gates i rolkę Ina. Pompa jak ci nie skrzeczy, nie leje to zostaw


Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
ObrazekObrazek
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest

Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gawior » wt maja 04, 2010 08:50

Pompy nie ruszaj. Nie jest ona napędzana paskiem rozrządu, to nie ma potrzeby okresowego wymieniania.
W peugeocie mam pompę napędzana paskiem rozrządu, to ją wymieniam razem z paskiem i napinaczem ( sam napinacz dużo więcej kosztuje, niż cały naprawdę porządny rozrząd do golfa :) ), no chyba że pompa ma przebiegu z 20tys. a musiałem czapkę zdjąć, to wtedy tylko pasek i napinacz nowy.
W tym silniku nie masz innych rolek ( prowadzących itp. ), niż rolka napinacza.
Ja mam u siebie pasek ContiTech-a i rolkę INA ( jedna z tańszych-dobrych ), jedna i druga firma ogólnie polecana.
Możesz połaszczyć się jeszcze na pasek wieloklinowy ( do alternatora ), bo przy robieniu rozrządu będziesz musiał go ruszyć. Zobacz czy ma "rowki" całe i czy nie jest pasek sparciały ( popękany ). Jak te rzeczy są w porządku to zostaw go w spokoju.

[ Dodano: 04 Maj 2010 08:51 ]
Dodam że u mnie w ASO jak poprosisz o oryginał to dostaniesz pasek Gates, bo się nie opłaca :jezor:


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 359 gości