spray do przyciemnienia lamp??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dr Richie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
Kontakt:

Post autor: dr Richie » czw lut 10, 2005 19:07

ja mam zrobione czerwone sprayem Motip, sikane od zewnątrz, a żeby kirunek nadal świecił jak trzeba, to przed malowaniem zabezpieczyłem co drugą linijkę (względem nacięć na kloszu) cienkim papierem samoprzylepnym. Po polakierowaniu zdjąłem i efekt końcowy jest taki, że wyglądają na czerwone (kierunkowskazy, bo wstecznego nie ruszałem, bo po co) a świecą na żółto/pomarańczowo.


był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...

(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)

Awatar użytkownika
emge
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt lut 08, 2005 20:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: emge » czw lut 10, 2005 19:23

bladiiik pisze:a jesli chodzi o przygotowanie do malowania to co trzeba zrobic??? trzeba klosze matowac,czy wystarczy tylko je benzyna ekstrakcyjna wyczyscic???
Ja matowilem, ale glownie po to, zeby lakier z czasem nie zaczal strupami odchodzic :) King 66 przednie (oryginalnie ciemne lub biale) mozna po taniosci dostac na Allegro (same klosze)



79Adam79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: sob lis 20, 2004 16:51
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 79Adam79 » czw lut 10, 2005 20:18

Zmatowieć to znaczy co dokładnie z nimi zrobić(np. wyciągać z auta na stół, jakiś papier ścierny itp??) i jeszcze jedno pytanko jeśli nie wyciągne lamp i troche wyjade sprayem (oczywiście przypadkowo ) na lakier golfa to będzie to można od razu usunąć czy tak zostanie - jestem kompletny laik przy blacharce i lakierowaniu, pod maską podstawowe rzeczy zrobie i olej sam wymienie



Pieter

Post autor: Pieter » czw lut 10, 2005 21:45

king66 pisze:pieter jaki masz kolor furaka????
granat zwykly czy czarny??? czy jakis metalizowany???
bo jak masz zwykly granat to wygladaja extra i sobie cos podobnego zrobie...
a jesli nie to i tak walne na czerwono calosc...

pytanie: lakier od wew czy na zew???? nigdy nie robilem takich zabiegow... wiec bez smiania sie
moj kolor to granat perła :hmm:



Awatar użytkownika
emge
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt lut 08, 2005 20:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: emge » czw lut 10, 2005 22:00

79Adam79 pisze:Zmatowieć to znaczy co dokładnie z nimi zrobić(np. wyciągać z auta na stół, jakiś papier ścierny itp??) i jeszcze jedno pytanko jeśli nie wyciągne lamp i troche wyjade sprayem (oczywiście przypadkowo ) na lakier golfa to będzie to można od razu usunąć czy tak zostanie - jestem kompletny laik przy blacharce i lakierowaniu, pod maską podstawowe rzeczy zrobie i olej sam wymienie
Wyciagniecie lamp to raptem po 3 nakretki na strone. Tyle chyba mozna poswiecic w imie dokladnego pomalowania :) Matowilem papierem wodnym drobnym, ale niepamietam jaka grubosc dokladnie. Po malowaniu ani slad nawet po tym nie zostanie.



Awatar użytkownika
bladiiik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 221
Rejestracja: sob lis 27, 2004 01:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: bladiiik » czw lut 10, 2005 22:04

dzieki emqe jak tylko znajde troche czasu po sesji i kupie te spray-e (dwukolorowe chce zrobic) to pomaluje klosze i bedzie cacy:)


....::::VW Passat 1.8 Kombi::::.....
MoJe AuTkO : http://vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=2202

Awatar użytkownika
emge
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt lut 08, 2005 20:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: emge » czw lut 10, 2005 22:05

Tak wygladaly pomalowane swiatla i blenda w mojej 100-tce
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Pieter

Post autor: Pieter » czw lut 10, 2005 22:34

emge pisze:
79Adam79 pisze:Zmatowieć to znaczy co dokładnie z nimi zrobić(np. wyciągać z auta na stół, jakiś papier ścierny itp??) i jeszcze jedno pytanko jeśli nie wyciągne lamp i troche wyjade sprayem (oczywiście przypadkowo ) na lakier golfa to będzie to można od razu usunąć czy tak zostanie - jestem kompletny laik przy blacharce i lakierowaniu, pod maską podstawowe rzeczy zrobie i olej sam wymienie
Wyciagniecie lamp to raptem po 3 nakretki na strone. Tyle chyba mozna poswiecic w imie dokladnego pomalowania :) Matowilem papierem wodnym drobnym, ale niepamietam jaka grubosc dokladnie. Po malowaniu ani slad nawet po tym nie zostanie.
Nie wiesz przypadkiem po co je matowic jakimś papierem ?? wystarczy dobrze wyczyscic benzyną ekstrakcyjną i bedzie wszstko oki :) i raczej proponuje je wycioągnąc i zrobic to dokladnie :)



Awatar użytkownika
emge
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt lut 08, 2005 20:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: emge » czw lut 10, 2005 22:41

Z tego samego powodu z jakiego matowi sie karoserie przed malowaniem :)



Pieter

Post autor: Pieter » czw lut 10, 2005 22:45

to przy lampach nie musisz matowic.wczesniej dałem fotke swoich lampek ale rob jak chcesz.powodzenia :) pozdrawiam :D



Awatar użytkownika
Smaczny
Forum Master
Forum Master
Posty: 1007
Rejestracja: czw sty 06, 2005 20:15
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: Smaczny » czw lut 10, 2005 23:38

emge pisze:Tak wygladaly pomalowane swiatla i blenda w mojej 100-tce
Mój tata ładny kawałek czasu temu miał też C3, była to podobno jakaś wersja specjalna, hamulce tarczowe wentylowane, opony seryjnie 215, 5-cio śrubowe felgi, 7 zegarów, "inne" błotniki (takie wypukłe) i czerwone z tyłu lampy z V8, kolorek lago metalic... jeździło sie tym bardzo fajnie 8) ale paliła jak smok :food:

Obrazek


FORD
Fix Or Repair Daily

Awatar użytkownika
emge
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt lut 08, 2005 20:16
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: emge » czw lut 10, 2005 23:50

Piekne autko. Tylko właśnie to spalanie. Niby miałem TD ale Aftamat i zimą 10-szkę pociągnął.



Awatar użytkownika
Smaczny
Forum Master
Forum Master
Posty: 1007
Rejestracja: czw sty 06, 2005 20:15
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: Smaczny » czw lut 10, 2005 23:58

emge pisze:Piekne autko. Tylko właśnie to spalanie. Niby miałem TD ale Aftamat i zimą 10-szkę pociągnął.
A miało być 2.2 Tubro 20V... tylko, że nie wyglądała tak jak ta... :crazy:


FORD
Fix Or Repair Daily

Awatar użytkownika
dr Richie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
Kontakt:

Post autor: dr Richie » pt lut 11, 2005 00:02

ja nie matowiłem i lakier się 3ma jak szalony. Wręcz odwrotnie, wpierw je przejechałem polerką, potem odtłusciłem benzyną i jazda Motip'em.


był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...

(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 195 gości