Strona 2 z 2

: czw lut 10, 2005 14:45
autor: Slawo80
W zasadzie takie grubsze przyczyny moga byc chyba dwie:
- moze byc nieco zawalona nagrzewnica ale jezeli mozna ja bez problemu przedmuchnac to powinno byc oki albo jesli woda przeplywa swobodnie.
- jesli masz jakies zaworki na wezach wchodzacym i wychodzacym to moze byc ich przyczyna (ja tak mialem)

Albo gdzies przewody maja slaby przeplyw.


Z tego co wiem i co na forum bylo juz poruszane lepiej nie wlaczac nawiewu dopuki sie silnik nie rozgrzeje bo dluzej sie przez to silnik nagrzewa :( a juz zwlaszcza na najszybszy bieg - poprostu przez to schladza sie plyn majacy na poczatku jak najszybciej rozgrzac silnik do temp. roboczej.

Pozdro

Re: Prośba do uzytkowników mk2 1,3!!!!!!!!!!!

: czw lut 10, 2005 16:50
autor: Ciukier
dioob pisze:Ludzie mam problemik , a mianowicie kiepskie ogrzewanie.
Potrzebuje informacji jak wasze 1,3 grzeją.
Czy jesteście zadowoleni z ogrzewania? :grin:
Dioob ja mam to samo, z tym że czasem grzeje jak trzeba a czasem ma w dupie i słabo grzeje, też nie wiem co jest ??!! :grrr:

: czw lut 10, 2005 17:03
autor: dioob
A wiec tak jesli chodzi o termostat, to znim jest wszystko oki,silnik trzyma temperature taką jaką powinien trzymać, :chytry:
Druga sprawa podejrzewam nagrzewnice, ale 100%pewności nie mam.
Martwi mnie jeszce cieknąca chłodnica , ale z tego co wiem to nie ma wpływu na ogrzewanie.
As jeśli chodzi o o te zaworki to one sa w wewnątrrz auta? bo przy silniku nic nie ma.

: czw lut 10, 2005 18:02
autor: Ciukier
Dioob masz link do podobnego postu - zobacz tam jest jedna fotka, pozdr
http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=6552&start=15

: czw lut 10, 2005 20:25
autor: baklazan
dioob pisze:A wiec tak jesli chodzi o termostat, to znim jest wszystko oki,silnik trzyma temperature taką jaką powinien trzymać, :chytry:
Druga sprawa podejrzewam nagrzewnice, ale 100%pewności nie mam.
Martwi mnie jeszce cieknąca chłodnica , ale z tego co wiem to nie ma wpływu na ogrzewanie.
As jeśli chodzi o o te zaworki to one sa w wewnątrrz auta? bo przy silniku nic nie ma.
dziura w chlodnicy ma wplyw...u mnei jak wyciekl plyn byl ponicej zbironiczka wyrownawczego to przy cieplym silniku i ogrzewaniu *#cenzura#* szlo zimne...

: czw lut 10, 2005 20:50
autor: dioob
U mnie nie ma takowych zaworków, sprawdzałem,, jeszcze cos obiło mi sie o uszy że w 1,3 układ sie nie odpowietrza sm, i dostałem od znajoego patent jak to zrobić, jutro sprubuje może sie cosik polepszy a jak nie to w lecie bedzie trzeba sie za nagrzewnice chwycić.
:jezor:

: czw lut 10, 2005 21:45
autor: baklazan
vide odpowietrzania to jutro opisdze wrazenia z wizyty u mechanika - bedzie mi zmieniel chlodnie i zobaczymy ja ja odpowietrzy...

: pt lut 11, 2005 16:34
autor: Ciukier
dioob pisze:U mnie nie ma takowych zaworków, sprawdzałem,, jeszcze cos obiło mi sie o uszy że w 1,3 układ sie nie odpowietrza sm, i dostałem od znajoego patent jak to zrobić, jutro sprubuje może sie cosik polepszy a jak nie to w lecie bedzie trzeba sie za nagrzewnice chwycić.
:jezor:
Może byś sie podzielił tym patentem co? też bym spróbował z chęcią.

piec, piec

: pt lut 11, 2005 19:13
autor: piru
moja kosiarka 1,3 grzeje bardzo przyzwoicie i juz po paru kilometrach jest ciepelko ze az milo :foch:

: sob lut 12, 2005 20:56
autor: collo
u mnie tez po paru kilometrach zaczyna sie robic łaznia

: ndz lut 13, 2005 18:56
autor: tytus
Jak właczysz silnik to daj obieg płynu na nagrzewnice ale nie właczaj wiatraka odrazu tylko po jakis 3-5 km. Sałna to mało powiedziane ;]

: ndz lut 13, 2005 19:49
autor: piott
Może nagrzewnica jest zapowietrzona?