Prośba do uzytkowników mk2 1,3!!!!!!!!!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Slawo80
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: czw lut 03, 2005 16:44
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: Slawo80 » czw lut 10, 2005 14:45

W zasadzie takie grubsze przyczyny moga byc chyba dwie:
- moze byc nieco zawalona nagrzewnica ale jezeli mozna ja bez problemu przedmuchnac to powinno byc oki albo jesli woda przeplywa swobodnie.
- jesli masz jakies zaworki na wezach wchodzacym i wychodzacym to moze byc ich przyczyna (ja tak mialem)

Albo gdzies przewody maja slaby przeplyw.


Z tego co wiem i co na forum bylo juz poruszane lepiej nie wlaczac nawiewu dopuki sie silnik nie rozgrzeje bo dluzej sie przez to silnik nagrzewa :( a juz zwlaszcza na najszybszy bieg - poprostu przez to schladza sie plyn majacy na poczatku jak najszybciej rozgrzac silnik do temp. roboczej.

Pozdro



Ciukier

Re: Prośba do uzytkowników mk2 1,3!!!!!!!!!!!

Post autor: Ciukier » czw lut 10, 2005 16:50

dioob pisze:Ludzie mam problemik , a mianowicie kiepskie ogrzewanie.
Potrzebuje informacji jak wasze 1,3 grzeją.
Czy jesteście zadowoleni z ogrzewania? :grin:
Dioob ja mam to samo, z tym że czasem grzeje jak trzeba a czasem ma w dupie i słabo grzeje, też nie wiem co jest ??!! :grrr:



dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » czw lut 10, 2005 17:03

A wiec tak jesli chodzi o termostat, to znim jest wszystko oki,silnik trzyma temperature taką jaką powinien trzymać, :chytry:
Druga sprawa podejrzewam nagrzewnice, ale 100%pewności nie mam.
Martwi mnie jeszce cieknąca chłodnica , ale z tego co wiem to nie ma wpływu na ogrzewanie.
As jeśli chodzi o o te zaworki to one sa w wewnątrrz auta? bo przy silniku nic nie ma.


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Ciukier

Post autor: Ciukier » czw lut 10, 2005 18:02

Dioob masz link do podobnego postu - zobacz tam jest jedna fotka, pozdr
http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?t=6552&start=15



Awatar użytkownika
baklazan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob gru 25, 2004 02:17
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: baklazan » czw lut 10, 2005 20:25

dioob pisze:A wiec tak jesli chodzi o termostat, to znim jest wszystko oki,silnik trzyma temperature taką jaką powinien trzymać, :chytry:
Druga sprawa podejrzewam nagrzewnice, ale 100%pewności nie mam.
Martwi mnie jeszce cieknąca chłodnica , ale z tego co wiem to nie ma wpływu na ogrzewanie.
As jeśli chodzi o o te zaworki to one sa w wewnątrrz auta? bo przy silniku nic nie ma.
dziura w chlodnicy ma wplyw...u mnei jak wyciekl plyn byl ponicej zbironiczka wyrownawczego to przy cieplym silniku i ogrzewaniu *#cenzura#* szlo zimne...


kto szybko jedzie tego wolno niosa

dioob
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 18:20
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: dioob » czw lut 10, 2005 20:50

U mnie nie ma takowych zaworków, sprawdzałem,, jeszcze cos obiło mi sie o uszy że w 1,3 układ sie nie odpowietrza sm, i dostałem od znajoego patent jak to zrobić, jutro sprubuje może sie cosik polepszy a jak nie to w lecie bedzie trzeba sie za nagrzewnice chwycić.
:jezor:


...pomału do celu......w planach Suka GS 500, na początek oby sił wystarczyło :hmm:

Awatar użytkownika
baklazan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob gru 25, 2004 02:17
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: baklazan » czw lut 10, 2005 21:45

vide odpowietrzania to jutro opisdze wrazenia z wizyty u mechanika - bedzie mi zmieniel chlodnie i zobaczymy ja ja odpowietrzy...


kto szybko jedzie tego wolno niosa

Ciukier

Post autor: Ciukier » pt lut 11, 2005 16:34

dioob pisze:U mnie nie ma takowych zaworków, sprawdzałem,, jeszcze cos obiło mi sie o uszy że w 1,3 układ sie nie odpowietrza sm, i dostałem od znajoego patent jak to zrobić, jutro sprubuje może sie cosik polepszy a jak nie to w lecie bedzie trzeba sie za nagrzewnice chwycić.
:jezor:
Może byś sie podzielił tym patentem co? też bym spróbował z chęcią.



Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

piec, piec

Post autor: piru » pt lut 11, 2005 19:13

moja kosiarka 1,3 grzeje bardzo przyzwoicie i juz po paru kilometrach jest ciepelko ze az milo :foch:


moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

Awatar użytkownika
collo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: sob sty 01, 2005 18:06
Lokalizacja: Gdansk
Kontakt:

Post autor: collo » sob lut 12, 2005 20:56

u mnie tez po paru kilometrach zaczyna sie robic łaznia



tytus

Post autor: tytus » ndz lut 13, 2005 18:56

Jak właczysz silnik to daj obieg płynu na nagrzewnice ale nie właczaj wiatraka odrazu tylko po jakis 3-5 km. Sałna to mało powiedziane ;]



piott
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 125
Rejestracja: ndz sty 16, 2005 18:55
Lokalizacja: konin
Auto: Golf 7 Variant
Kontakt:

Post autor: piott » ndz lut 13, 2005 19:49

Może nagrzewnica jest zapowietrzona?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 402 gości