Strona 2 z 2

: śr lis 01, 2006 20:27
autor: Paweł NPI
dokładnie mam ten sam silnik... tulko w opisie masz GTD... to chyba nie jest w takim razie GTD...

: śr lis 01, 2006 20:32
autor: elpaso
z tłu mam znaczek GTD to myslałem że .... :d

a powiedzcie mi do czego jest to cięgno z lewej strony pod kierownicą?????

i czy jazda na opale w zime różni sie od jazdy w lato ?????

i co jest przyczyną tego że ostro mi kopci na czarno???? końcówki wtrysków????
z góry dzięki za info

: śr lis 01, 2006 20:42
autor: bongo
elpaso pisze:a powiedzcie mi do czego jest to cięgno z lewej strony pod kierownicą?????
Przyspieszacz wyprzedzenia kąta wtrysku.Szukajka już działa....

: śr lis 01, 2006 20:47
autor: elpaso
dzięki panowie

: śr lis 01, 2006 23:40
autor: Paweł NPI
tomcio666 pisze:
palen pisze:tulko w opisie masz GTD... to chyba nie jest w takim razie GTD...
a co ma piernik do wiatraka?
Bo nie wiem czy GTD były z silnikiem 1V...

: czw lis 02, 2006 00:17
autor: Paweł NPI
Z tego co znalazłem na www.vwgolf.pl to GTD nie było z 1V...
"Wersja: GT (lata produkcji: 1985- 1992). Wersja "usportowiona" Golfa, jedna z ciekawszych ze względu na niektóre właściwości i wyposażenie, oferowana z silnikami 1.8 90PS GX/RP , oraz diesle MF/JR 70PS i 80PS z Intercoolerem - SB (GTD) i produkowana w wersji 2 i 4-drzwiowej, wyposażona w kubełkowe fotele, wspomaganie układu kierowniczego (nie wszystkie modele), pełne okablowanie audio, halogeny w atrapie przedniej (, czarno-czerwone tylne lampy, obrotomierz, komputer MFA, także wentylowane przednie tarcze hamulcowe, oraz hamulce tarczowe z tyłu (podobno nie we wszystkich), zawieszenie było lekko obniżone (10mm), można było zamówić elektrykę szyb, lusterek, szyberdach, skórzaną tapicerkę oraz abs."

: ndz lis 05, 2006 14:39
autor: elpaso
a powiedzcie mi czym się różnią te wersje 1V od innych ??? że jedna ma 60 koni a inne więcej ??

: ndz lis 05, 2006 20:33
autor: Egon PŃ
1V ma inną pompe wtryskowa. Nie steruje większa dawką paliwa z kolektora ssącego. Moze jasniej. W JR i SB jest wezyk z nadcisnieniem z kolektora ssącego do pompy wtryskowej . Im większe cisnienie (czyli wieksza predkośc turbiny) tym wieksza dawka paliwa