Strona 2 z 2

: wt paź 31, 2006 20:58
autor: raf51
suaweq pisze:może cewka ??
nie daje prundu na świece
kręcic kreci i nie pali
ale dzieje sie tak tylko podczas wilgoci. jak jest sucho to pali normalnie. dzięki.

: wt paź 31, 2006 21:10
autor: dziejo
suaweq pisze:boscha krzykneli mi 350 z
normalna cena !!!!!! w ramach sprostowania cewka z poloneza???????dziwne bo tam jest moduł :bajer: :bigok: a cewka jest owszem ale pasuje jedynie do łady samary i poza tym do fiata 125p w vw cewka to nic innego jak tranformator wysokiej mocy a w polonezie jest kondensator( katalityczny )

: wt paź 31, 2006 21:22
autor: Paweł Marek
cewka do trójki to jest połączony w jednej obudowie moduł wzmocnienia z cewką. Do dwójki jest sama cewka a moduł jest na podszybiu po lewej stronie. To tak dla jasności.

: wt paź 31, 2006 21:43
autor: dziejo
Paweł Marek pisze:moduł jest na podszybiu po lewej stronie. To tak dla jasności.
:bigok: :bigok: :bigok: :bigok:

: śr lis 01, 2006 17:49
autor: Stanisław Fiute
miałem podobny problem, jak sucho palił bez problemu jak mokro gasł po 300 m.
po 10 min palił i tak wkoło.wymieniłem świece, kopułkę, przewody i nic.dopiero metoda na spryskiwacz dała rezultaty spryskiwałem wodą na pracującym silniku wszystkie newralgiczne punkty i wyszło była to cewka zapłonowa.teraz śmiga w największy deszcz.

: pt lis 03, 2006 20:54
autor: dziejo
największy deszcz.
:bigok: :bigok:

: pt lis 03, 2006 23:02
autor: maciek 1.8
a mo|e zacznij od kabli najtaniej jest. kiedys jak golf postal dwa dni nie odpalany i nawet deszcz nie padal a golf nie odpalil. wymienilem kable i wszystko bylo ok

: pt lis 10, 2006 23:58
autor: raf51
dziękuje za wszystkie odpowiedzi i podpowiedzi. okazało sie że to cewka padła.