Strona 2 z 2

: wt paź 31, 2006 23:32
autor: Lipek81
a, zrzut z Etki, to ja też chcę - bomberxl dawaj go na lipek81@go2.pl

: wt paź 31, 2006 23:34
autor: bomberxl

: wt paź 31, 2006 23:47
autor: aszmul
bomberxl a ten gaznik co jest na tym zrzucie to ejst 2EE?? Czy to ejst 2E2?? I czy podcisnienia ida inaczej w tych gaznikach?

: wt paź 31, 2006 23:58
autor: bomberxl
opis tylko był do silników,tak jak widać. :bigok:

: śr lis 01, 2006 15:40
autor: aszmul
Lipek81 bylbym Ci bardzo wdzieczny jesli bys podeslal mi zdjecia ( aszmul@poczta.fm ), nie zalezy mi na tym zeby to bylo na juz, a co do zdjec niepokombinowanej komory silnika to tez bym bardzo chetnie na takie popatrzyl, moze ktos ma taki silnik i nic przy nim nie poprzestawial ani on ani poprzedni wlasciciele i podzielby sie z nami??

: śr lis 01, 2006 16:23
autor: truskawaa
jonasz6wp.pl

: sob lis 04, 2006 00:44
autor: Lipek81
Oto link do zdjęć:

http://photos.yahoo.com/lipek81koszalin

A teraz słownie - prawy (czyli ten od strony akumulatora) przewód wychodzący z podstawy gaźnika idzie do nastawnika. Dalej z nastawnika, obok prawej strony obudowy filtra powietrza wchodzi w króciec znajdujący się na tej obudowie. Drugi przewód (lewy) wychodzący z podstawy idzie do termostatu znajdującego się w lewej części obudowy filtra i z termostatu idzie do klapy sterującej dopływem ciepłego/zimnego powietrza (klapa na dolocie do filtra powietrza. Podczas robienia zdjęć odpiąłem część przewodów, żeby było lepiej widać.

: sob lis 04, 2006 10:44
autor: aszmul
Lipek81 wielki, ale to wielki browar :pub: . Biore sie za przelaczanie bo oczywiscie malo co sie zgadza, ciekawe co poeta mial na mysli robiac taki burdel?? Zobaczymy. Jeszcze raz wielkie dzieki. Oczywiscie punkt :bigok: .

: sob lis 04, 2006 10:54
autor: Lipek81
Tak mi teraz przyszło do głowy, że jeżeli masz na desce rozdzielczej ekonomizer (ale to raczej rzadkość), lub klimatyzację, to połaczenie tych przewodów może się różnić. Ekonomizer działa mierząc podciśnienie, natomiast z rysunków, które wysłał bomberxl wynika, że jeżeli samochód ma klimę, to też są jakieś różnice w połączeniach. Dla jasności - ja nie mam ani klimy, ani ekonomizera.

: sob lis 04, 2006 15:02
autor: aszmul
Nie mam ani jednego ani drugiego. Wszytsko u mnie wygalda tak jak u Ciebie za wyjatkiem tego ze moj silniczek spala LPG czesciej niz benzyne. Jak bede mial jeszcze jakies pytania to bede pisal, mam krotki staz w eksploatacji tego silnika z tym gaźnikiem (miesiac), a jest to pierwszy samochod tylko moj, wiec generlanie malo sie znam, ale chce sie dowiedziec i nauczyc jak najwiecej.

: sob lis 04, 2006 15:13
autor: bomberxl
Lipek81 ja obecnie ciągnę eMulem dwie ETKI,ponoć rewelka.

ed2k://|file|Vw%20Audi%20Etka%20602%20P ... 35A395C1|/

ed2k://|file|ETKA%206.31.559%20PL%20+%2 ... 628E1197|/

: sob lis 04, 2006 18:23
autor: Lipek81
No niestety, w pracy emule nie działa, a w domu mam internet przez GPRS - nie da rady, ale dzięki, może komuś podrzucę te linki, żeby mi ściągnął.

: sob lis 04, 2006 18:25
autor: bomberxl
Ale spoko spoko,w poniedziałek wyślę Ci pocztą to co pisaliśmy. :) :) :) ,bo miałem teraz takie terminy,że ładować nie nadążałem.

: pt gru 01, 2006 22:02
autor: marek_rog
Witam.Potrzebowałbym schemat podłączenia podciścienia w gaźniku 2ee. Kupilem golfika z niemiec i mial nierówne obroty. znalazlem jeden wężyk wyczepiony. Zaślepilem go tymczasowo-poprawilo się ale nie wiem gdzie go wetknąć. Pozdrawiam elvis_p@wp.pl