Strona 2 z 2

: śr lis 01, 2006 23:44
autor: RobertP
marek2907 pisze:ja mam ABS wiec powinnem zamówić rurkę 108900 ale gdy porównałem ją z tym co mam pod maską to zamówiłem inną zobaczymy co z tego wyjdzie.
[url=http://img225.imageshack.us/img225/9356/hpne3.th.jpg]Obrazek[/URL]
oprócz tej rurki jest ich w katalogu jeszcze cztery i każda trochą się od siebie różni
najwyżej poskracasz lub będziesz musiał kupić drugie przewody gumowe
do rozprowadzania płynu chłodniczego

: czw lis 02, 2006 00:00
autor: eidos
ja kupilem taka rurke do glofa2 na szrocie za 5 zl

: sob lis 04, 2006 23:16
autor: marek2907
KOLEJNY problem
wymieniłem dziś płyn chłodniczy na nowy. spuściłem stary zalałem świeży
odpowietrzyłem ( silnik pracował aż włączył się wentyl nawet 3 razy->dolałem płynu ) a z nagrzewnicy zimne powietrze dmucha :crazy: wlałem już do układu 5,5 litra i ....
przy okazji pojawił się problem z pracą na gazie ( po przełączeniu gaśnie) i co wy na to???

: sob lis 04, 2006 23:56
autor: jonasz
Z tą nagrzewnicą - przeczytaj sobie TUTAJ, może coś podpasuje ;)
Pozdr.

: ndz lis 05, 2006 00:04
autor: marek2907
jonasz pisze:Z tą nagrzewnicą - przeczytaj sobie TUTAJ, może coś podpasuje ;)
to nie to. dziś wróciłem z pracy to grzało jak cholera!! spuściłem stary płyn wlałem nowy i lipa zimno!!! ale dzięki za prubę pomocy i punkcik dla Ciebie
O!!! nawet pierwszy dałem Tobie punkta :chytry:

: ndz lis 05, 2006 09:48
autor: jonasz
Dzięki za punkcik, a ja już nie wymyślę nic, bo pojęcia nie mam zbyt wiele. Mi bardzo pomogło jak wywaliłem te zaworki przed nagrzewnicą. Gorącym powietrzem można kurczaki opalać.

Mam nadzieję, że w końcu dojdziesz co jest nie tak i to jak najszybciej.
Pozdrówka!

: ndz lis 05, 2006 10:29
autor: Paweł Marek
marek2907 pisze:to nie to. dziś wróciłem z pracy to grzało jak cholera!! spuściłem stary płyn wlałem nowy i lipa zimno!!
jednak sądzę że odpowietrzenie jest niedokładne. Sprawdź wężyk odpowietrzający idący od zbiorniczka, drożność jego i króćców na które jest nałożony. Wystarczy jak zdejmiesz go przy zbiorniczku, odkręcisz korek i porządnie w niego dmuchniesz, ba być wyraźne bulgotanie. Jeśli będzie duży opór to trzeba przetkać. A płynu - o ile zlałeś cały, powinno ci wejść jeszcze ponad litr .

: ndz lis 05, 2006 12:35
autor: marek2907
płynu w lałem 6 literków.
dzisiaj rano znów odpaliłem gofra aż załączył się wentyl i :crazy: nagrzewnica zapier... jak szalona :hmm: tylko jedno mnie zastanawia czemu jak pzełącze na gaz to silnik bardzo nierówno pracuje (wczoraj odrazu gasł) nic niebyło zalane "wodą" żadne przewody itp.

: ndz lis 05, 2006 12:46
autor: Paweł Marek
To sprawdź jeszcze czy reduktor jest ciepły.

: ndz lis 05, 2006 13:52
autor: marek2907
Paweł Marek pisze:To sprawdź jeszcze czy reduktor jest ciepły.
no oczywiscie że jest ciepły . zrobiłem testa- wybrałem się na przejażdżkę .
wrażenia: na gazie niema wolnych obrotów jak dodam trochę gazu wszystko jest ok, gdy spuszczę nogę z gazu gaśnie (wnioskuję że to chyba wina silniczka krokowego)
tak na marginesie
Drogowcy jeszcze śpią :axe: pada marznący deszcz i wszystko przymarza do asfaltu :grrr:
ale zimówki nieżle sobie dają radę