Strona 2 z 2

: śr paź 25, 2006 03:29
autor: yoobi
Ja mam to samo. Trójka, gaz do spodu, silnik pracuje na wysokich obrotach a auto jedzie jak na luzie.
Powiedzćie mi na jakiej zasadzie działa ta linka samoregulująca. Rozumiem że jest tak, że w miarę ścierania się sprzęgła na pedale bierze coraz wyżej. Wydawało mi się że ta "samoregulacja" powinna załatwić tę kwestię i pedał powienien brać zawsze na środku. Jak to z tym jest :>.

Pozdrawiam
yoobi

: śr paź 25, 2006 07:37
autor: falla_x
yoobi pisze:ta "samoregulacja" powinna załatwić tę kwestię i pedał powienien brać zawsze na środku
raczek wlasnei chyba odwrotnie jezdzilem kilkoma samochodami z samo regulujacym sie sprzeglem i w karzdym sprzeglo bralo wyrzej , ja sobie sam ustawisz to ci bierze jak chcesz no chyba ze masz zluzyte no to wtedy bierze wysoko a jaka si eamo reguluje to bierze pod koniec no moze przesadzam po d koneic ale dosc pozno tak mi sie wydaje ale moze sie myle