Strona 2 z 2
: ndz paź 22, 2006 22:44
autor: tcm1
Witam, ja mam golfa mk3 ABS i mam ten sam problem. do 3 tys zamulony, powyzej 3tys leci. chyba taka charakterystyka tych silnikow
: pn paź 23, 2006 00:51
autor: bacco
wg mnie to jest zaleta ( i wada ) silnika 16V on lubi obroty i dopiero przy wiekszych pokazuje na co go stac! trzeba redukowac i tyle natomiast jak sie chce jechac gdzies w dluzsza trase z wieksza predkoscia to trzeba sie przyzwyczaic ze silnik sie slyszy
Ja dzis mialem cos dziwnego ale to chyba od zlego paliwa cos mi kolo 5 tys sie robil mul i niechial wchodzic z normalna szybkoscia na wyzsze obroty ale przewiozlem sie na 2 biegu z pod ronda polsadu pod makro i jakos samo przeszlo
a moze ostatnio sam go zamulilem
: wt paź 24, 2006 12:05
autor: ferduson
a czy może do tego mieć jakies znaczenie filtr plaiwa albo powietrza
: wt paź 24, 2006 12:23
autor: joki
cześć-wyciąg na chwile filtr powietrza i sprawdz-jak bedzie roznica-to masz odpowiedz
: wt paź 24, 2006 18:42
autor: LOCO
a od jakich obrotow zaczyna sie wkrecac????jesi "gore" masz dobra to moze silnik jest poprostu leko zamulony w "dole"...dlugo nim jezdzisz?jaka masz charakterystyke jazdy?wiem po sobie ze na poczatku mojej przygody z ABF jezdzilem do 3tys(majac na celu ekonomike)ale w gruncie rzeczy wyrzadzalem mu tylko krzywde
...przy wyrzszych obrotach jak chcialem czasami przycisnac nie szedl jka powinien...teraz jezdze normalnie jak przystalo na 16V i jest lepiej...choc nie mam porownania z innymABF-em...generalnie u mnie zabawa zaczyna sie po przekroczeniu 3000obr/min i trwa do samego konca skali obrotomierza
do tej granicy czyli ponizej 3000 tez brakuje mu jakos pary...ale takie sa 16-ki.Pozdrawiam
: wt paź 24, 2006 19:54
autor: Drogojad
miałem kiedyś zatkany układ wydechowy i tak
było .,
: wt paź 24, 2006 20:36
autor: bacco
generalnie u mnie zabawa zaczyna sie po przekroczeniu 3000obr/min i trwa do samego konca skali obrotomierza
do tej granicy czyli ponizej 3000 tez brakuje mu jakos pary...ale takie sa 16-ki.Pozdrawiam
Ja mam to samo