Paweł Marek pisze:RobertP pisze:a jak termostat nie puścił wody do chłodnicy to wentylator u niego się
nie włączy,
jakby termostat nie puszczał wody do chłodnicy to temperatura nie spadałaby w czasie jazdy ze 110 do 90 stopni. Tylko by dalej rosła.
oczywiście masz rację
ale dlaczego tak napisałem:
u mnie jest taki awaryjny czujnik w bloku jak nie zadziała w chłodnicy
lub termostat nie puści wody na chłodnicę a tym samym temepratura
rośnie i temperatura jest naprawdę duża to zadziała drugi czujnik
i włącza wentylator od razu na drugi bieg
słyszałeś o tami rozwiązaniu ?
a odkryłem to w sumie nie dawno bo nie załączał mi wentylator I biegu
ale to wina akurat była "takiego bimetali" w silniczku, który się spalił
teraz tak pomostkowałem że działa od razu na drugi bieg...
jeśli nie słyszałeś to domyslam się dlaczego takzostało fabrycznie zrobione
mój samochód latał w niemczech jako taksówka, a z jazdami to bywa różnie
w mieście i pod obciążeniami szybciej się zagrzewał a co mogłoby zaszkodzić
silnikowi więc niemiecy inżynierowie wymyślili takie coś jak opisałem powyżej