Wtyk do odczytu kodow blyskowych

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » śr lut 09, 2005 23:07

to na zdjęciu to jakaś dodatkowa wiązka do przeciwmgielnych przód lub kierunków w błotniku- diagnostyczna końcówka 1 przewodowa musi znajdować się gdzieś przy cewce


www.vwsquad.prv.pl

Awatar użytkownika
krzysio1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: krzysio1985 » sob gru 15, 2007 15:15

a musi byc opornik?? w poradach wyczytalem ze wystarczy tylko dioda 12v i trzy kabelki...



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob gru 15, 2007 21:54

Standardowe diody nie są na 12V, tylko na mniejsze napięcie. Jak załatwisz diodę na 12V to możesz podłaczyć ja bez opornika.
W sprawie gaźnika 2EE polecam temat:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1571415#1571415
Dużo się tam, dowiesz, ale odpowiedzi na swoje pytanie możesz nie znaleźć. Od jakiegoś czasu właśnie w tym temacie trwają dyskusje i jak na razie nikt nie wie, co jest przyczyną.
Co do kodów błyskowych - polecam: http://vwgolf.pl/download/diagnostyka.zip - masz tam nie tylko kody, ale też test sondy lambda i procedur testową urządzeń gaźnika, oraz jak zbudować urządzenie testowe.
Za to w tej poradzie: http://vw2.info/vwforum/kody/ masz zdjęcie, gdzie jest ta wtyczka i jak powinna wyglądać.
Wtyczka, którą pokazałeś na zdjęciu jest od kierunkowskazów w błotnikach (których nie masz zamontowanych fabrycznie, bo do wtyczki nie jest nic podpięte). Obok powinieneś mięć jeszcze jedną wtyczkę, od drugiego kierunku i białą, od świateł przeciwmgielnych.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Direct
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 04, 2006 20:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała,Jaworze
Kontakt:

Post autor: Direct » sob gru 15, 2007 22:26

GUCCIO pisze:czy wtyk na zdjeciu sluzy do odczytywania kodow blyskowych w golfie mkII 88r
Miałem ostatnio Pn w warsztacie i tez go diagnozowałem. kabelek do odczytywania tych kodów jest miedzy pompa hamulcową a gaźnikiem...przy cewce zapłonowej.
Aha...auto które robiłem końcówkę tego przewodu miało białą!!!



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » ndz gru 16, 2007 13:42

Direct pisze:Aha...auto które robiłem końcówkę tego przewodu miało białą!!!
- złaczka jest biała, ale przewód do niej dochodzący jest niebieski.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 343 gości