MkII Raz jest raz nie " OGRZEWANIE"

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

robgr85
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 01:16
Lokalizacja: 3mia100
Kontakt:

Post autor: robgr85 » czw paź 19, 2006 04:46

Pinhead pisze:
w artykule do ktorego dalem linka piszą ze taka dolegliwosc powoduje zwiekszenie spalania zimą... jak to jest u Ciebie?
Zawsze będzie zwiększone spalanie jeśli nie ma utrzymanej temperatury roboczej silnika. Tyle tylko że Ty piszesz o termostacie a koledzy powyżej o dodatkowym termostacie wpiętym do małego układu przed nagrzewnice.
spoko, poprostu nie miałem pojęcia że jest dodatkowy termostat do nagrzewnicy w mk2.


[url=http://ilepali.info/pt.php?id=62][img]http://ilepali.info/foot.php?id=62[/img][/url]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw paź 19, 2006 07:58

Paweł Marek pisze:W trójce w ogole się z tego wycofali, mimo że układ chłodzenia w sumie taki sam.
nie tylko w trójkach ale widziałem już kilku mk2 (może sami wymontowali)
oraz paski b3 i b4 bez tego ustrojstwa



Radzik763
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 26, 2006 18:03
Lokalizacja: Łódz

Post autor: Radzik763 » czw paź 19, 2006 14:46

Szanowni koledzy jak patrzyłem to mam jakas aluminowa lub odlewana taka przejsciówke ,tylko teraz niewiem czy napewno jest tam termostat . Wezyki jakos dziwnie sie tam schodza i niewiem jak to zabardzo zamienic na rurki miedziane jak wyzej pisaliscie . Moze macie jakies zdiecia albo jakis link do stronki z zamiana takiego ustojstwa( termostat przy nagrzewnicy na rurki z mosiadzu). Z Gory bardzo dziekuje.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw paź 19, 2006 19:26

Radzik763 pisze:Szanowni koledzy jak patrzyłem to mam jakas aluminowa lub odlewana taka przejsciówke ,tylko teraz niewiem czy napewno jest tam termostat . Wezyki jakos dziwnie sie tam schodza i niewiem jak to zabardzo zamienic na rurki miedziane jak wyzej pisaliscie . Moze macie jakies zdiecia albo jakis link do stronki z zamiana takiego ustojstwa( termostat przy nagrzewnicy na rurki z mosiadzu). Z Gory bardzo dziekuje.
Ale tu nie ma co kombinowac, MISIEK strone wczesniej pokazał Ci na zdjęciach jak ten termostat wyglada i jak wygląda połaczenie węży rurkami miedzianymi , jesli masz ten termostat na wężu zasilającym do nagrzewnicy to go wywal a w jego miejsce wstaw rurkę miedziana fi=20mm z tego co pamietam i tyle, acha jesli masz ten chory termostat to na wężu powrotnym powinien tez byc zaworek zwrotny taki czarny plastikowy, jego tez wywal i zastąp go miedzią.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » czw paź 19, 2006 20:08

Radzik763 przecież na moim pierwszym foto jest pokazane jak to zrobic


:-k ...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 191 gości