Strona 2 z 2

: wt paź 17, 2006 20:53
autor: KamilW
no to pol litra na 1000km. Czyli norma. Nawet jesli to od oleju to nie ma powodu do obaw a co dopeiro do pakowania sie w remont, no chyba ze lubisz... a dym siwy moze wynikac z mieszaniny niewielkiej ilosci spalonego oleju i pary wodnej z powietrza. Ale dopuki nie osiagniesz 1l na 1000km to nie pakuj sie w remont no chyba ze koszty oleju cie zabijaja... ja u siebie jakbym mial 1/1000km to za olej od wymiany do wymiany placilbym 750 zl :D

: wt paź 17, 2006 21:01
autor: M@rtin
KamilW pisze:no to pol litra na 1000km. Czyli norma. Nawet jesli to od oleju to nie ma powodu do obaw a co dopeiro do pakowania sie w remont, no chyba ze lubisz... a dym siwy moze wynikac z mieszaniny niewielkiej ilosci spalonego oleju i pary wodnej z powietrza.
Właśnie mi o to chodzi żeby nie potrzebnie się nie pchać w remoncik. Spróbuję do mechanika podjechać i z tym aparatem zapłonowym zobaczyć i co mi powie. Jeśli nie to wtedy chyba będę zmuszony zaglądnąć do tych pierścieni i uszczelniaczy chociaż mi to za bardzo nie leży :(

Dzięki chłopaki za pomoc - punkty dodane :)

: wt paź 17, 2006 21:08
autor: Pinhead
Zawsze możesz profilaktycznie wymienić uszczelniacze zaworowe. Koszt ok. 160zł (ja tyle płaciłem) a bardzo często to uszczelniacze sa powodem spalania oleju. Żeby zjechać pierścienie to musiał byś mieć conajmniej przebieg 300tyś km albo wyjątkowo wytyrany silnik. Co do dymu to ciężarówki smrodzą albo na niebiesko (np. Stary) albo na czarno (prawie wszystkie przy mocnym obciążeniu). Jasnego dymu na pewno tam nie ma.

: wt paź 17, 2006 21:11
autor: KamilW
Pinhead pisze:Żeby zjechać pierścienie to musiał byś mieć conajmniej przebieg 300tyś km albo wyjątkowo wytyrany silnik.
No powiem tak, pierscienie zgarniajace wytrzymuja okolo 150000 km. Po tym przebiegu przestaja pracowac i przy duzych obrotach tlocza olej do gory co objawia sie silnym dymieniem przy wysokich obrotach. Co do uszczelniaczy to sa glownym powodem brania oleju przez silnik.

: wt paź 17, 2006 21:16
autor: M@rtin
Pinhead pisze:Zawsze możesz profilaktycznie wymienić uszczelniacze zaworowe. Koszt ok. 160zł (ja tyle płaciłem) a bardzo często to uszczelniacze sa powodem spalania oleju. Żeby zjechać pierścienie to musiał byś mieć conajmniej przebieg 300tyś km albo wyjątkowo wytyrany silnik. Co do dymu to ciężarówki smrodzą albo na niebiesko (np. Stary) albo na czarno (prawie wszystkie przy mocnym obciążeniu). Jasnego dymu na pewno tam nie ma.
Mój właśnie smrodzi jak STAR, nie jak np. RENAULT czy tam inne TIRy. Pomyślę o tych uszczelniaczach.

[ Dodano: Wto Paź 17, 2006 21:19 ]
KamilW pisze:Co do uszczelniaczy to sa glownym powodem brania oleju przez silnik.
Czyli piszesz podobnie jak kolega wyżej.

Dzięki chłopaki za pomoc.

PozdraVWiam
M@rtin

: śr paź 18, 2006 20:48
autor: laparia
Jak rozwiążesz swój problem to napisz co to było.

pozdrawiam

: śr paź 18, 2006 21:00
autor: M@rtin
laparia pisze:Jak rozwiążesz swój problem to napisz co to było.

pozdrawiam
Napewno napiszę :)

: czw paź 19, 2006 15:33
autor: laparia
dzięki

pozdrawiam

: ndz paź 29, 2006 18:13
autor: rross
A co może być przyczyną przebogaconej mieszanki paliwowej???

: ndz paź 29, 2006 23:38
autor: eidos
sonda albo niebieski czujnik