Strona 2 z 3

: śr paź 18, 2006 15:34
autor: Grzesiekk1982
Nie mam pojęcia, skopiowałem co znalazłem. Zaznaczam, że te dane dla pompy są ogólne (przynajmniej tak to zrozumiałem)- pod układem sla silnika PF jest opis pompy i klika się na "informacje dodatkowe" i tam dopiero to jest podane (w przeciwieństwie do danychpompy zasilającej, które są od arzu na 1 arkuszu). Na razie poczekajmy, aż ktoś to sprostuje, o ile infoteech sie myli...

: śr paź 18, 2006 15:55
autor: Paweł Marek
Te terminy ciśnieniowa i tak dalej wynikają ze złego przekładu i tyle. W zbiorniku paliwa jest pompa wstępna, dalej zasobnik, pompa główna.
Na szczęście wycofali się w trójkach z tego poronionego pomysłu dwóch pomp i w Digifantach z MK3 jest już jedna. Tak czy inaczej w PF w sumie masz ze 3 atmosfery za pompami, a w układzie wtryskowym czyli po obniżeniu ciśnienia przez regulator ok 2,5

: śr paź 18, 2006 19:10
autor: marceliii
A no dzięki , to teraz już jestem spokojny .
:)
Jeszcze jakby mi ktoś powiedział jak sprawdzić ten regulator ciśnienia i po co do niego idzie ten wężyk podciśnienia ?
:(

: śr paź 18, 2006 19:13
autor: Paweł Marek
Regulator sprawdza się badając ciśnienie w listwie wtrysków manometrem

: śr paź 18, 2006 22:29
autor: marceliii
Rozumiem że trzeba mieć do tego jakiś specjalny przyrząd ?
:(
Ile mnie może kosztować takie coś w jakimś warsztaie , i warto wogóle to sprawdzać ?
:)

: śr lis 01, 2006 12:50
autor: tirsone
marceliii pisze:Rozumiem że trzeba mieć do tego jakiś specjalny przyrząd ?
:(
Ile mnie może kosztować takie coś w jakimś warsztaie , i warto wogóle to sprawdzać ?
:)
mam ten sam problem... mi po dłuższym przestoju regulator w ogóle nie wypuszczał paliwa do baku... aż paliwo zaczęło wypływać wszystkimi możliwymi połączeniami.... reguletor wyjąłem i wyczyściłem.... rozkminiłem jak to działa i jestem prawie w domu... tylko nie wiem teraz jak ma być podkręcona ta membrana w środku zeby jednak nadmiar paliwa wracał do baku... ale to juz zadanie raczej dla znafcy....:)

: śr lis 01, 2006 15:11
autor: marceliii
coś mi się wydaje że tą membrane można regulować tylko za pomocą specjalnego przyrządu .
:(

: śr lis 01, 2006 18:37
autor: tirsone
marceliii pisze:coś mi się wydaje że tą membrane można regulować tylko za pomocą specjalnego przyrządu .
:(
Otóż nie... wystarczy sześciokątny klucz imbusowy...ale u mnie żaden nie pasował więc został przerobiony jeden z większych na pasujący... :jezor:
i da się tym kręcić kolego... bo wśrodku jest gwint po którym to chodzi... mi wyszło że jest 12 pełnych obrotów od jednego krańca do drugiego... powiem więcej gdy to "Coś" jest wkręcone na maksa to wtedy paliwo ma największy przepływ i zapewne nie będzie możliwe uzyskanie odpowiedniego ciśnienia na wtryskiwaczach.... Gdy to "Coś" :grin: jest wykręcone na maksa to praktycznie jest odcięty powrót paliwka do baku.... I powiem jeszcze więcej u mnie było ustawiane mniej więcej pośrodku skali... ale albyo cały regulator był zapchany albo to nie jest dobre ustawienie bo mi jak już pisałem wywaliło paliwo... TYLE..

Pozdrawiam

: śr lis 01, 2006 22:05
autor: marceliii
ja nie powiedziałem że nieda się tym regulowac ręcznie , tylko że aby to odpowiednio ustawić , trzeba mieć przyrząd który będzie mierzył ciśnienie robocze regulatora , i wtedy można dopiero dobre ustawić .
:)

: śr lis 01, 2006 23:54
autor: tirsone
jasne Marceliii.... rozumiem
W takim razie nie bardzo wiem co to zrobić, ba ja takowego przyrządu nie mam.. może kupic.... a może zostawię to tak jak było oryginalnie i tyle.... będę pisał na bieżąco jakie postępy... :) pzdr

: czw lis 02, 2006 00:04
autor: marceliii
Kupować nowe , to troszke szkoda kasy , bo jest drogie .
Kupować przyrząd też raczej niepotrzebny wydatek .
Najlepiej będzie podjechac gdzieś na warsztat gdzie mają taki przyrząd i dać na flaszke za regulacje tego ciśnienia .
:)

: śr gru 27, 2006 21:57
autor: mtworus
witam. A ciągnąc temat regulatora - czy w PFie Digifant 2 jakimś dziwnym sposobem poza wtryskiwaczami może się znaleść paliwko w cylindrze.. - tzn nawet po odłączeniu kostki od listwy wtryskiwaczy jakimś cudem ilośc paliwa które podaje pompka znajduje się w cylindrze...może tym regulatorem jakoś do kolektora się dostaje a dalej do komory spalania. Chyba że mam wtrsykiwacze zawieszone na maksa otwarte i wówczas leją ...ale komputer jest uszkodzony i nie sprawdzę teraz - bo nawet pompka paliwa bez niego nie gada....

[ Dodano: 27 Gru 2006 21:16 ]
----------> coś mam -< http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... nia+paliwa :bigok:

ALE ! każde mądre zdanie mile widziane..........:) pozdro :hmm:

: śr gru 27, 2006 22:46
autor: Paweł Marek
mtworus pisze:ale komputer jest uszkodzony i nie sprawdzę teraz - bo nawet pompka paliwa bez niego nie gada....
poza tym co napisałem na priv. Skoro cię to gnębi i nie możesz doczekać się na sterownik to co szkodzi podłączyć pompe na krótko do aku i oblukać to sprawę z regulatorem zawczasu.

: czw gru 28, 2006 00:27
autor: mtworus
a oblukam