[mk2] Pęknięty przewód paliwowy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » śr paź 18, 2006 15:34

Nie mam pojęcia, skopiowałem co znalazłem. Zaznaczam, że te dane dla pompy są ogólne (przynajmniej tak to zrozumiałem)- pod układem sla silnika PF jest opis pompy i klika się na "informacje dodatkowe" i tam dopiero to jest podane (w przeciwieństwie do danychpompy zasilającej, które są od arzu na 1 arkuszu). Na razie poczekajmy, aż ktoś to sprostuje, o ile infoteech sie myli...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr paź 18, 2006 15:55

Te terminy ciśnieniowa i tak dalej wynikają ze złego przekładu i tyle. W zbiorniku paliwa jest pompa wstępna, dalej zasobnik, pompa główna.
Na szczęście wycofali się w trójkach z tego poronionego pomysłu dwóch pomp i w Digifantach z MK3 jest już jedna. Tak czy inaczej w PF w sumie masz ze 3 atmosfery za pompami, a w układzie wtryskowym czyli po obniżeniu ciśnienia przez regulator ok 2,5


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr paź 18, 2006 19:10

A no dzięki , to teraz już jestem spokojny .
:)
Jeszcze jakby mi ktoś powiedział jak sprawdzić ten regulator ciśnienia i po co do niego idzie ten wężyk podciśnienia ?
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr paź 18, 2006 19:13

Regulator sprawdza się badając ciśnienie w listwie wtrysków manometrem


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr paź 18, 2006 22:29

Rozumiem że trzeba mieć do tego jakiś specjalny przyrząd ?
:(
Ile mnie może kosztować takie coś w jakimś warsztaie , i warto wogóle to sprawdzać ?
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » śr lis 01, 2006 12:50

marceliii pisze:Rozumiem że trzeba mieć do tego jakiś specjalny przyrząd ?
:(
Ile mnie może kosztować takie coś w jakimś warsztaie , i warto wogóle to sprawdzać ?
:)
mam ten sam problem... mi po dłuższym przestoju regulator w ogóle nie wypuszczał paliwa do baku... aż paliwo zaczęło wypływać wszystkimi możliwymi połączeniami.... reguletor wyjąłem i wyczyściłem.... rozkminiłem jak to działa i jestem prawie w domu... tylko nie wiem teraz jak ma być podkręcona ta membrana w środku zeby jednak nadmiar paliwa wracał do baku... ale to juz zadanie raczej dla znafcy....:)



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr lis 01, 2006 15:11

coś mi się wydaje że tą membrane można regulować tylko za pomocą specjalnego przyrządu .
:(


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » śr lis 01, 2006 18:37

marceliii pisze:coś mi się wydaje że tą membrane można regulować tylko za pomocą specjalnego przyrządu .
:(
Otóż nie... wystarczy sześciokątny klucz imbusowy...ale u mnie żaden nie pasował więc został przerobiony jeden z większych na pasujący... :jezor:
i da się tym kręcić kolego... bo wśrodku jest gwint po którym to chodzi... mi wyszło że jest 12 pełnych obrotów od jednego krańca do drugiego... powiem więcej gdy to "Coś" jest wkręcone na maksa to wtedy paliwo ma największy przepływ i zapewne nie będzie możliwe uzyskanie odpowiedniego ciśnienia na wtryskiwaczach.... Gdy to "Coś" :grin: jest wykręcone na maksa to praktycznie jest odcięty powrót paliwka do baku.... I powiem jeszcze więcej u mnie było ustawiane mniej więcej pośrodku skali... ale albyo cały regulator był zapchany albo to nie jest dobre ustawienie bo mi jak już pisałem wywaliło paliwo... TYLE..

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » śr lis 01, 2006 22:05

ja nie powiedziałem że nieda się tym regulowac ręcznie , tylko że aby to odpowiednio ustawić , trzeba mieć przyrząd który będzie mierzył ciśnienie robocze regulatora , i wtedy można dopiero dobre ustawić .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » śr lis 01, 2006 23:54

jasne Marceliii.... rozumiem
W takim razie nie bardzo wiem co to zrobić, ba ja takowego przyrządu nie mam.. może kupic.... a może zostawię to tak jak było oryginalnie i tyle.... będę pisał na bieżąco jakie postępy... :) pzdr


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
marceliii
Forum Master
Forum Master
Posty: 1009
Rejestracja: czw sty 13, 2005 00:41
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: marceliii » czw lis 02, 2006 00:04

Kupować nowe , to troszke szkoda kasy , bo jest drogie .
Kupować przyrząd też raczej niepotrzebny wydatek .
Najlepiej będzie podjechac gdzieś na warsztat gdzie mają taki przyrząd i dać na flaszke za regulacje tego ciśnienia .
:)


No cóż , na sprzedaż
:(

Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » śr gru 27, 2006 21:57

witam. A ciągnąc temat regulatora - czy w PFie Digifant 2 jakimś dziwnym sposobem poza wtryskiwaczami może się znaleść paliwko w cylindrze.. - tzn nawet po odłączeniu kostki od listwy wtryskiwaczy jakimś cudem ilośc paliwa które podaje pompka znajduje się w cylindrze...może tym regulatorem jakoś do kolektora się dostaje a dalej do komory spalania. Chyba że mam wtrsykiwacze zawieszone na maksa otwarte i wówczas leją ...ale komputer jest uszkodzony i nie sprawdzę teraz - bo nawet pompka paliwa bez niego nie gada....

[ Dodano: 27 Gru 2006 21:16 ]
----------> coś mam -< http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... nia+paliwa :bigok:

ALE ! każde mądre zdanie mile widziane..........:) pozdro :hmm:


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr gru 27, 2006 22:46

mtworus pisze:ale komputer jest uszkodzony i nie sprawdzę teraz - bo nawet pompka paliwa bez niego nie gada....
poza tym co napisałem na priv. Skoro cię to gnębi i nie możesz doczekać się na sterownik to co szkodzi podłączyć pompe na krótko do aku i oblukać to sprawę z regulatorem zawczasu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
mtworus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 191
Rejestracja: sob lis 04, 2006 21:21
Lokalizacja: Ośvwięcim
Kontakt:

Post autor: mtworus » czw gru 28, 2006 00:27

a oblukam


było kilka MK2 ... nawet GTI
było Audi 80 B4 1.9TDi 1Z
było MK4 Generation ____BLUE___1.9TDI-ALH
jest VW T3 Westfalia 1.6TD JX wysoki dach

[img]http://images20.fotosik.pl/197/c7ce2f0b29677834.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 248 gości