Strona 2 z 2

: pn paź 16, 2006 22:08
autor: Pinhead
Jeśli zrobiłeś pomiar i wyszło ci tyle ile piszesz to znaczy że trzeba zmienić sposób pomiaru. Bo wyniki są nierealne.

: pn paź 16, 2006 22:15
autor: cycu767
Pinhead, i to jest dobre pytanie :bigok: :bigok: :bigok: :bigok:



kwas opisz dokładnie jak to obliczasz... może rzeczywiście ci inżynierowie z VW sie myla :rotfl: ?

: pn paź 16, 2006 22:58
autor: robgr85
moze nie napisze jak kolega kwas liczy ile mu pali, ja moge powiedziec jak sprawdzilem to u siebie.

mianowicie napełniłem bak do pełna, potem po ponad 400km znowu do pełna i podzieliłem ilosc kilometrow przez ilosc zatankowanego paliwa.

Tobie tez polecam taką metodę bo az nie chce mi sie wierzyc ze twoj golfik 1.3 pali tyle co seicento 700cc. mozliwe jak ktos napisał wyzej ze masz licznik dobity.

pozdr,
Rob

: pn paź 16, 2006 23:11
autor: Direct
tak czytam te posty......
No to wytłumaczcie mi dlaczego moj 1.0 pali w miescie 8l i nawet grubo lepiej
Na trasie tez niewiele moge z tego zejsc?? do 7l to max. Zaczyna mnie to denerwowac bo auto pali jak 1.6 a jeździ jak jeżdzi.
Problem akurat u mnie moze winikać z tego że jeszcze nie byłem na CO po zmianie układu wydechowego, ale przed zmiana skowronków nie było!!!

: pn paź 16, 2006 23:21
autor: Red Erik
Mały sinik = mała moc aby jakoś jechać trzeba mu na gaz więcej ciś a to ciągnie za sobą większe zużycie, tak to niestety już jest w tych naszych golfinach :( ja na 10 litrach w cyklu mieszanym robię jakieś 126 km tyle że mam wielkie koła 15' 195/50 ale nawet jak się starałem ;) jeździć spokojnie to niewiele mniej mi wydoił. Ale i tak nie zamienie go na nic ekonomiczniejszego :)

[ Dodano: 2006-10-16 ]
sorki nie na 10 l tylko 11,45 L ( za 50 zł :) )