Strona 2 z 2

: pn paź 16, 2006 00:02
autor: Darcyn
a taki jak masz teraz??

: pn paź 16, 2006 00:12
autor: vwarek
Darcyn pisze:a taki jak masz teraz??
Identycznie się wymienia. Choć nie ukrywam, że z kanału czy z podnośnika o wiele lepiej to idzie ;) .

: pn paź 16, 2006 00:14
autor: walek_79
Karlos87 pisze:oo w sumie to samo napisałem w tym czasie co wysłał walek_79
Byliśmy prawie jednomyślni.
vwarek pisze:Możecie wyjaśnić dlaczego nie zakręcacie korka? W czymś to pomaga lub zakręcenie czymś grozi?
Przyspiesza odpowietrzanie, podejrzewam że u kolegi himen, zrobił się zator powietrzny i pompa nie umie go przepchnąć (przynajmniej ma problemy). Jak korka nie zakręce to powietrze ma łatwiej się wydostać. Chociaż jest w nim zaworek i powinien się sam odpowietrzyć ale zwykle to troche trwa.

: pn gru 11, 2006 19:11
autor: miki15
Witam. Mam mk3 2E, po wymianie termostatu mam problem z ogrzewaniem, działa tylko na wyższych obrotach (na wolnych wydmuchiwane powierze jest znacznie chłodniejsze pomimo, że silnik ma ok 90stopni). Wętylator włącza się normalnie, termostat utrzymuje temperaturę podczas jazdy nieco powyżej 90stopni. Czy to zapowietrzenie? Niektórzy sugerują uszczelkę pod głowicą. :cry:

: pn gru 11, 2006 20:58
autor: misiek
himen pisze:jak rano popatrzyłem pod maske to oba węze od chłodnicy były spłaszczone, wyssało z mich powietrze.
stało sie tak dlatego że nie działają ci zaworki do odpowietrzania i napowietrzania układzu chł. mozesz spróbowac wygotować korek ze zbiorniczka wyrównawczego w roztworze soli kuch. i octu, jezli jest tam tylko nalot kamienia to powinno ci to pomóc, a jak nie to nowy korek