Strona 2 z 14

: pt paź 13, 2006 19:08
autor: Przemo_87
Dzieki serdeczne :pub: Dam znac jak mi poszło :)

: pt paź 13, 2006 19:30
autor: Paweł Marek
Przemo_87 pisze:Jak chce go odpalic na benzynie to cały sie robi mokry z benzyny Najbardziej cieknie z pompki przyspieszenia
jeśli cięknie tylko z tej pompki to wymiana membrany pomoże, jesli leje się górą to najczęściej przyczyną jest peknięta membrana pod zaworem zubożania-wzbogacania mieszanki który masz na fotce. Ta i ta membrana jest w zestwach naprawczych na allegro (do Pierburga 2E2). Sam pływak jest bardzo solidny i nie powinien pęknąć.

Obrazek

[ Dodano: Pią Paź 13, 2006 7:32 pm ]
I stawiam na ten zawór właśnie, bo przy pęknięciusamej membrany przyśpieszacza niema nierównych obrotów, a w dugim przypadku gaźnik jest zalewany - poziom paliwa przewyższa normę

: pt paź 13, 2006 21:33
autor: nikos3011
KamilW pisze:Aha no to jak brakuje to musisz sie wyposazyc w takowy. No a regulacja to jest inna para kaloszy. Daj maila to ci serwisowke z regulacja podesle. No to wymieniaj i zobaczysz co bedzie.
no to ja też poprosze o taką serwisówke no i tez mam problemik odpalam gofera ma swoje obroty pracuje ok wyłączy sie ssanie a on gaśnie nie trzyma obrotów jak sie zagrzeje to chodzi równo ma około1000 obrotów rusze kawałek stane a on ma 500 i poniżej obrotów lub całkiem gaśnie oczywiście to wszystko dzieje sie zarówno na benzynie jak i na gazie no i jest to pierburg 2e

: pn paź 16, 2006 15:13
autor: Walus
Witam mam golfika o silniku 1.5 zasilanym gaznikiem pierburg 1B3. jezdzil normalnie ladnie itp potem obrobilem glowice i podczas skladania pozakladalem wezyki podcisnieniowe i jakos jezdzil, pewnego dnia zaczal prychac gdy wciskalo sie gaz mulilo go i jechal tylko na tak do ok 25000 do 3000 potem mulil sie i i od 5000 dalej krecil moj kolega mechanik w Toyocie popatrzyl pozamienial wezyki (bo podobno mial to samo w polonezie) i samochod jezdzil po jakims czasie zaczal palic astronomiczne ilosci paliwa a po rozruchu obroty byly non stop na ok 2500 na zimnym silniku po rozgrzaniu dodalo sie gazu i obroty sie stabilizowalu na 1000 a teraz ciagle jest 2500 i wogle nie chce mniej. Co to jest ??
czy mogl by mi ktos powiedziec lub podeslac fotki jak te wezyki podcisnieniowe zalozyc bo niestety nie moge dojsc

Bardzo bym prosil tez o serwisowke walus_vw@wp.pl

Z gory dzieki

: pn paź 16, 2006 15:52
autor: Paweł Marek
POszukałem dla Ciebie goglami .
Masz tam trzy fotki powinno ci wystarczyć.
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_dive ... fta=#photo

: pn paź 16, 2006 15:56
autor: Walus
Dzieki :pub: ale to niestety nie moj gaznik

: pn paź 16, 2006 15:58
autor: Paweł Marek
faktycznie pomyliłem, sorki

: pn paź 16, 2006 16:10
autor: Walus
wlasnie taka serwisowke do golf i sciro mam i tam niestety nie ma nic na temat gdzie podlaczyc wezyk np od przyspieszacza a gdzie od tej zielonej banki tlenku wegla a o to mi glownie chodzi a rysunki tego nei przedstawiaja :/

: pn paź 16, 2006 16:12
autor: Paweł Marek
http://www.ruddies.business.t-online.de/se1B3VW%20e.htm

[ Dodano: Pon Paź 16, 2006 4:12 pm ]
U dołu na tej stronce masz schemacik

[ Dodano: Pon Paź 16, 2006 4:15 pm ]
zielona bańka to depression reservoir

: pn paź 16, 2006 16:25
autor: Walus
oooooo stary na jakims zlocie znajdz mnie i masz u mnie duuuuuuze :pub:

Dziekowac bardzo

[ Dodano: 16 Paź 2006 17:21 ]
Dziala :bigok: :okej: :grin: jeszcze raz dzieki :pub:

: pn paź 16, 2006 17:58
autor: Przemo_87
Pytałem sie o te 2 mebrany i zgadnijcie ile kosztują :wink: 110 zł :rolleyes: A cały zestaw naprawczy do gaznika na allegro kosztuje 60 zł :P Czy to logiczne jest?? :rolleyes:

: pn paź 16, 2006 18:29
autor: KamilW
Przemo_87 pisze:Czy to logiczne jest??
a kto powiedzial ze ceny w sklepach sa logiczne :D

: pn paź 16, 2006 19:48
autor: Paweł Marek
Przemo_87 pisze:Pytałem sie o te 2 mebrany i zgadnijcie ile kosztują
ale czy sprawdziłeś że to faktycznie? Nic nie kupuj póki nie sprawdzisz.

: wt paź 17, 2006 14:38
autor: Walus
dobra teraz znowu ja, wezyki podcisnienia podlaczone i fajnie teraz zostaje problem czarnych swiec !! auto chodzi nie rowno i kopci myslalem ze to moze pierscienie przepuszczaja ale kompresja jest 10 rowno na kazdym z cylindrow i oleju mi nie ubywa za to pali jak smok. czym to wyregulowac ?? w gazniku sa dwie sruby duza i mala (przypomne ze chodzi o pierburga 1b3) duza to do obrotow biegu jalowego a mala to mieszanka ?? panowie poradzcie mi cos, bo moj gaznikowiec siedzi w USA i wraca za tydzien :/

Pozdrawiam