Strona 2 z 2

: ndz paź 01, 2006 15:39
autor: Adamtd
To jeśli ABU to dodam od siebie:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=64118
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55946

[ Dodano: Nie Paź 01, 2006 15:41 ]
Grzesiekk1982 pisze:Ale jeśli pływak i pompa są oddzielnie zasilane?
Schemat pożyczyłem braty więc nie sprawdzę, ale napewno kable idą jedną wiązką co może też mieć swoje konsekwencje.

: ndz paź 01, 2006 18:29
autor: Krisu84
Powiem tak :) szczerze nie wiem jaki to silnik jak mozecie to dajcie znac jak sie tego dowiedziec :) a z gory dziekuje wszystkim za pomoc :) i bede sprawdzal :)

: ndz paź 01, 2006 18:47
autor: Adamtd
Krisu84 pisze: szczerze nie wiem jaki to silnik jak mozecie to dajcie znac jak sie tego dowiedziec
Pierwsze trzy litery są oznaczeniem typu silnika. Oznaczenie to znajduje się jeszcze na naklejce w bagażniku i w książce serwisowej

: ndz paź 01, 2006 18:49
autor: Grzesiekk1982
Adamtd pisze:kable idą jedną wiązką co może też mieć swoje konsekwencje
Może coś się przetarło i jest jakieś zwarcie? Też prawdopodobne. Wtedy zarówno pompa, jak i wskaźnik by wariowały- a tak właśnie jest.

Znam przypadek, że w samochodzie w garażu myszy pogryzły przewody. Może to jest śmieszne, ale serio mowie. Znajomemu w Mercu G-Klasse i VW Caravelle. I problem, bo nie wiadomo co i gdzie szukać.

: ndz paź 01, 2006 20:21
autor: francmuz
Mialem kiedys podobny problem.
Podjechalem od domu na stacje zeby zatankowac (do 2 km.). Potem musialem krecic kluczykiem z 5-8 minut az zaskoczyl.

Pomogla wymiana czujnika halla. Nie wiem ile kosztuje teraz. Zaplacilem 200 zlotych - 150 czujnik (bosch) i 50 robocizna. Bylo to z 5 miesiecy temu.

: pn paź 02, 2006 17:28
autor: marceliii
widze że chyba tez mnie to czeka
:(

: wt paź 03, 2006 17:27
autor: LASOT-A
Witaj Adamtd podłączam się do tematu i dzięki Ci za cenne porady.
Pozdrawiam. :bigok:
Tobie Grzesiekk1982 też dzięki bardzo. :bigok:

: wt paź 03, 2006 22:43
autor: Grzesiekk1982
lasot, spoko :pub: