[mk 2] problem ze sportowym wydechem (za cicho chodzi)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » śr wrz 20, 2006 16:34

Tylko nie wiem czy zauwazyles ze jak "wyczyścisz" cały układ wydechowy to spaliny beda wydobywaly sie duuuzo szybciej a co z tym idzie bedzie zupelnie inna ilość tlenu przy sondzie :hmm: Wiem co mowie bo kumpel tak zrobil i okazalo sie ze jak pojechal na hamownie to miał ponad 10KM mniej przez "taki" układ wydechowy



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr wrz 20, 2006 16:39

A skąd ten tlen by sie tam pojawił ? Jeśli zwiększy się napełnianie cylindrów tlenem to i tak na podstawie odczytu sondy ECU skoryguje ilość podawanego paliwa. A to da wzrost mocy, szczególnie w górnym zakresie obrotów.


=-Pinhead-=

Quark

Post autor: Quark » czw wrz 21, 2006 00:47

Zrobiłem tak kiedyś już zakupiłem strumienice (nie za 50zł) tylko dedykowaną robioną na zamówienie i wyciąłem katalizator teraz wzięlo mnie na to żę zrobiłem wydech WM Sport przelotowy (jak to mówią łanie Ala Mugen) 100mm średnica i zastanawia mnie fakt czy coś auto straciło bądz zyskało? i czy kontrola spalin na przeglądzie będzie kompletnie skopana i czy auto może zacząć palić wielkie ilości paliwa?

Samochód jest na gazie LPG 3 generacji (zwykła co kiedyś kosztowała 1500zł)



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » czw wrz 21, 2006 01:30

3 generacja to wtrysk gazu więc nie taka zwykła :) Jeśli masz taką za 1500zł to II generacja.


=-Pinhead-=

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 207 gości