a korektor sily hamowania ma tu znaczenie?-one- pisze:Witam,
proponuję byś dokładnie przyjżał się tyłowi, gdyż moim zdaniem tam należy szukać przyczyny deformacji tarcz przednich.
W momencie kiepskiego działania tyłu przednie koła przejmują całą pracę hamowania auta.W praktyce jest to prawie niezauważalne, ba nawet rolki hamulcowe tego nie wykryją dopiero test na płytach wykrywa taką usterkę.
efektem zbyt dużej różnicy sił hamowania pomiędzy osiami (przy jednakowym ciśnieniu w układzie) jest zbyt intensywne nagrzewanie się elementów ciernych co powoduje opisaną przez Ciebie przypadłość.
Pozdro...
MK3 problem z tarczami hamulcowymi
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
- Lokalizacja: warszawa
-
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
- Lokalizacja: warszawa
-
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
- Lokalizacja: warszawa
nie znam sie na tym, myslalem ze to czesc jak kazda inna, wymieniam i dziala.-one- pisze:a jaką masz gwarancję że zrobi prawidłową korekcję?martinez76 pisze:myslalem o wymianie korektora
-bębny,szczęki,sprężynki,cylindertki masz nowe? ori?
-zawias też nowy? ori?
przecież do takich nastawów jest wyregulowany korektor.
NIEREALNE!!!!!!!!!
[ Dodano: 17 Wrz 2006 22:30 ]
a moze wyrzucic ten korektor?
możesz spróbować ale pamiętaj że całą odpowiedzialnośc za prowadzenie auta przejmuje ABS.martinez76 pisze:a moze wyrzucic ten korektor?
Przy dohamowywaniach w zakrętach lub łukach może zarzucać , a wierz mi że nie jest to przyjemne ani bezpieczne(można się tak bawić ale od tego jest ręczny a nie zasadniczy).
143@318 / 170@384 by Diagtronik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 489 gości