: śr lut 02, 2005 00:48
masz to samo co jaForester pisze:a mnie skacze jak zaba na na 1 i 2 na wolnych obotach, a na luzie obroty spadaja co 3 sek. z 800 na 400, na bezynce tego nie ....
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
masz to samo co jaForester pisze:a mnie skacze jak zaba na na 1 i 2 na wolnych obotach, a na luzie obroty spadaja co 3 sek. z 800 na 400, na bezynce tego nie ....
Sprawdź mieszankę przy V max osiąganej na gazie. Podejrzewam, że jest zbyt uboga i auto nie ma na czym jechać.zeld pisze:jest tez smutek zwiazany z gazem jechalem sobie dzis z moja Pania deptalem na max a on jechal nedzne 140 kmh dopiero wpadlem na delikatna pochyla droge i obroty podniosly sie minimalnie i furka zaczela przyspieszac 160kmh ladnych pare km bez buta w podlodze wiec stwierdzam ze moment przy gazie musi leciec na pysk na niemieckiej benzie jak go targalem z niemcow lecialem 190 kmh teraz na LPG 160 - 170 kmh to pewno max ze 160 to juz wiem
Temat świec to temat rzeka - każdy człowiek ma inne zdanie - ja wiele słyszałem o tym że NGK 3 elektrodowe mają być i koniec. Sam akualnie jeżdżę na 1 -el po nomowie gazownika - ale niedługo zmieniam na takie jak mają być dla tego silnika (mk2 1.8 RP) czyli 3 el NGK.modny pisze:Wadliwe dzialanie swec z reguly objawia sie strzelaniew w kolektor ssacy a ngk 3 elektrodowe no niezbyt dobry pomysl do gazu.zeld pisze: a mozliwe jest zeby to byla wina swiec mam NGK 3 elektrodowe gazownik od razu powiedzial zebym je wymienil ale dla mnie to nie ma sensu
A ile przebiegu maja te swiece?
Odnosnie braku mocy to ewidentnie jest zle wyregulowana instalka.
Czy instalke masz z elektronika (czyli czy masz silniczek krokowy dawkujacy gaz)?
Dobrze prawisz. Trzeba obadać i wymienić elementy zapłonu. Na noPB może hulać a LPG jest bardziej wymagający.norekm pisze:Temat świec to temat rzeka - każdy człowiek ma inne zdanie - ja wiele słyszałem o tym że NGK 3 elektrodowe mają być i koniec. Sam akualnie jeżdżę na 1 -el po nomowie gazownika - ale niedługo zmieniam na takie jak mają być dla tego silnika (mk2 1.8 RP) czyli 3 el NGK.modny pisze:Wadliwe dzialanie swec z reguly objawia sie strzelaniew w kolektor ssacy a ngk 3 elektrodowe no niezbyt dobry pomysl do gazu.zeld pisze: a mozliwe jest zeby to byla wina swiec mam NGK 3 elektrodowe gazownik od razu powiedzial zebym je wymienil ale dla mnie to nie ma sensu
A ile przebiegu maja te swiece?
Odnosnie braku mocy to ewidentnie jest zle wyregulowana instalka.
Czy instalke masz z elektronika (czyli czy masz silniczek krokowy dawkujacy gaz)?
A co do kolegi, któremu szarpie - napisz mi czy to sie dzieje na niższych obrotach jak próbójesz wystartować ostro z niskich obrotów lub jak jedziesz np na 5 biegu np 2000 obr/min i dajesz gaz.
Jeśli tak - to sprawdz - a najlepiej wymień na nowe: przewody wysokiego napięcia (ok 120 zł JANMOR) , palec rozdzielacza zapłonu (ok 10zł), kopułke (ok 20 zł) - zacznij od rzeczy najtańszych.
U mnie było podobnie - na benzynce śmigał pięknie - na gazie wariował. Po wymianie ww elementów jak ręką odjął.
Zgadzam sie z przedmówcą w całej rozciągłości. Silnik na LPG jest bardzo wyczulony na nadmiar lub niedostaeczna ilość powietrza (stąd chociazby konieczność częstszego wymieniani filtra powietrza).hektopaskal pisze:co za duzo powietrza to nie zdrowo dla gaziku. wlot powietrza trzeba odwrocic :]
Czasem tak jest z tym powietrzem - że wysprzeglając przy wyższych predkosciach - gasnie silnik.Bezy pisze:Zgadzam sie z przedmówcą w całej rozciągłości. Silnik na LPG jest bardzo wyczulony na nadmiar lub niedostaeczna ilość powietrza (stąd chociazby konieczność częstszego wymieniani filtra powietrza).hektopaskal pisze:co za duzo powietrza to nie zdrowo dla gaziku. wlot powietrza trzeba odwrocic :]
Forester pisze:a mnie skacze jak zaba na na 1 i 2 na wolnych obotach, a na luzie obroty spadaja co 3 sek. z 800 na 400, na bezynce tego nie ....