Strona 2 z 2

: ndz wrz 10, 2006 19:25
autor: tomala2301
Jak będe miał golf na warsztacie na wymiane paska to zrobie zdjęcia co i jak po kolei i je wstawie . Pozdrawiam

: wt wrz 12, 2006 18:11
autor: Samael
szybkie pytanko: sruba mocujaca kolo pasowe na walku razrzadu ma gwint prawy czy lewy?
jezeli prawy to nie wiem co sie dzieje ale odkrecic jej sie nie da, wykonalem przyrzad na wzor tego z ksiazki i nie moge tej sruby odkrecic.

EDIT: Sruba ma gwint prawy, przyrzad sprawuje sie bardzo dobrze

: wt wrz 12, 2006 19:29
autor: vwarek
Samael pisze:sruba mocujaca kolo pasowe na walku razrzadu ma gwint prawy czy lewy?
Prawy.

: wt wrz 12, 2006 22:27
autor: Fox 666
Witam, przy wymianie rozrządu proponuję odrazu zainteresować się pompą wody. Ja u siebie wymieniłem bo miała lekki luz i odrazu poprawiła się temp. pracy silnika.Pozdrawiam.

: pn sty 08, 2007 00:09
autor: Przybek
zdecydowalem sie wczoraj na wymiane paska i uzylem jak pies w deszczu , 1 problem to odpowiedni klucz , potem walczylem kilka godzin z odkreceniem sroby , blokowanie paska na walku glowicy zakonczylo sie zerwaniem zebow na pasku doslownie masakra
mialem dwa kompresorki jeden do 8 bar i klucz pneumatyczny ale i tez pupa tak mocno dokrecona sroba ze nawet nie drgnela , zrobilem inny kompresor i przy 16 barach sroba sie poddala , w sobote o 13 zaczolem odkrecac a dzis po 16 udalo mi sie ja odkrecic , i mowie sobie teraz to juz z gorki ale mylilem sie na rysunku ladnie bylo pokazane jak na dole sa znaki ustawione , tylko problem w tym ze w zaden sposob nie moglem podejzec czy znaki stoja jeden w drugi tyle co bylo widac to tylko z gory ale wiadomo ze dokladnie to sie z tej pozycji nie zobaczy , moze wina tego jest ze mam zawieszenie obnizone i dla tego od dolu nic ne moglem zobaczyc ? ale udalo sie jakos ustawic i jest teraz rakieta , chyba ktos wzesniej walnol sie o zabek lub dwa bo autko jest teraz bardziej dynmiczne
przestrzegam tych co maja checi sie brac a nie maja pneumatyka bo z srobami jest roznie i potem tylko zostanie pchanie do mechanika :D
Pozdrawiam

: pn sty 08, 2007 09:37
autor: Amanda
Fox 666 pisze:wymieniłem bo miała lekki luz i odrazu poprawiła się temp. pracy silnika
A to ciekawe - wpływ luzu łożyskowania pompy na temperaturę pracy silnika. :kac:
Może ktoś napisze pracę doktorską na ten temat :grin:

Sorry, ale nie mogłem sie powstrzymać :jezor: