[Mk3]Strasznie powoli wkreca sie na obroty...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » pn wrz 04, 2006 16:42

ćwikła pisze:To ja pójde troche w innym kierunku...nie zauwazyles moze wieszkego spalania itp...moze sonda padla...inne wyjscie to zrestartowac kompa bo moze nalapal bledów
Spalanie raczej w normie a kompa tez już nie raz resetowałem bo wiadomo jak na gazie lapie błędy..



Pienios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: sob lis 05, 2005 13:21
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce

Post autor: Pienios » wt wrz 05, 2006 00:30

lolo_golf pisze:ilnik nie jest wyuzdany, ma przejechane 160tyś(prawdziwe). Wymieniłem ostatnio kopułke na Beru, jedynie na kablach i swiecach NGK mam juz zrobione 40tyś. ale nie wiem czy to ma cos do rzeczy.
Co do przebiegu to mozesz byc pewny jezeli kupiles autko w salonie nigdy wiecej bo Vw duzo znosza i ngdy nie wiadowmo ile przejechaly ale to tak na marginesie.
Jezeli na swiecach na gazie przejechales 40 tys mozesz je smialo wyrzucic i zakupic nowe ngk wytrzymuja jakies 30 tys maks i sa tak wypalone ze auto robi sie mulaste zreszta na innych bedzie bradzo podobnie probowalem juz rozne zostalem przy NGK.
Ta strumienica sczerze mowiac nie dala ci nic oprocz zwiekszenia spalania i glosnosci auta, tez popelnilem kiedys taki blad i wyrzucilem kata i wstawilem to cos, mocno zaluje. Silnik teraz pracuje nie kulturalnie a przejachal juz ze strumienica jakies 70 tys acha i jest cholernie glosny bo strumienica chyba oprznila tlumiki.

Co do twojego przypadku wymien palec skoro wyminiles kopulke, sprrawdz przy tym czy nie jest juz zasniedziala bo przy wytratym palcu i nowej kopulce moglo sie cos takiego pojawic. Kopulke jakbys kupowal najlepiej z oslona eketrostayczna a co do zaplonu mozesz ustawiac go na lampe albo por prosru na słuch i sprawdzenie osgow. Ja tak ustawialem. Do gazu zaplon powinien byc przyspieszony w stosunku do benzynki wuec trzeba to wyposrodkowac. Jak zaworki przy dowaniu gazu zacnza dzownic to znaczy ze przesadziles i nalezy cofnac jak cofniesz za bardzo bedzie mulasty. To jest anjlepsza metoda zwlaszcza po wyymianie paska trzeba to sprwdzic. Co do wymiany kopulki i palca nie widze potrzeby ustawiania zaplonu no chyba ze sie pogorszą osiagi....



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » wt wrz 05, 2006 06:51

lolo_golf pisze:
ćwikła pisze:To ja pójde troche w innym kierunku...nie zauwazyles moze wieszkego spalania itp...moze sonda padla...inne wyjscie to zrestartowac kompa bo moze nalapal bledów
Spalanie raczej w normie a kompa tez już nie raz resetowałem bo wiadomo jak na gazie lapie błędy..
w takim razie musisz miec cos z instaacja gazowa bo nie powinien lapac bledów na gazie...jedyny blod jaki moze wystepowac to zwarcie masy i nic wiecej

[ Dodano: Wto Wrz 05, 2006 06:57 ]
Pienios pisze:
lolo_golf pisze:ilnik nie jest wyuzdany, ma przejechane 160tyś(prawdziwe). Wymieniłem ostatnio kopułke na Beru, jedynie na kablach i swiecach NGK mam juz zrobione 40tyś. ale nie wiem czy to ma cos do rzeczy.
Co do przebiegu to mozesz byc pewny jezeli kupiles autko w salonie nigdy wiecej bo Vw duzo znosza i ngdy nie wiadowmo ile przejechaly ale to tak na marginesie.
Jezeli na swiecach na gazie przejechales 40 tys mozesz je smialo wyrzucic i zakupic nowe ngk wytrzymuja jakies 30 tys maks i sa tak wypalone ze auto robi sie mulaste zreszta na innych bedzie bradzo podobnie probowalem juz rozne zostalem przy NGK.
Ta strumienica sczerze mowiac nie dala ci nic oprocz zwiekszenia spalania i glosnosci auta, tez popelnilem kiedys taki blad i wyrzucilem kata i wstawilem to cos, mocno zaluje. Silnik teraz pracuje nie kulturalnie a przejachal juz ze strumienica jakies 70 tys acha i jest cholernie glosny bo strumienica chyba oprznila tlumiki.


....
hmm u mnie po wywaleniu kata faktycznie autko zorbilo sie troche glosniejsze...w przyspieszeniu raczej nic nie odczulame...zreszta na sportowym zawieszeniu i kapciach 16 cali trudno cos odczuc nawet jakby przybylo 10koni:)...heh jednak mówisz ze silnik chodzi ci nie równo...hmm...w takim razie cos sonda moze ci szalec bo u mnie silniczek chodzi idealnie...zarówno przed wywaleniem jak i po wywaleniu....



Pienios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: sob lis 05, 2005 13:21
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce

Post autor: Pienios » wt wrz 05, 2006 08:54

ćwikła pisze:w takim razie musisz miec cos z instaacja gazowa bo nie powinien lapac bledów na gazie...jedyny blod jaki moze wystepowac to zwarcie masy i nic wiecej
wszystko jest ok z instalacja gazowa na beznynie i gazie chodzi podobnie moze na gazie jest bardziej mulasty ale to kompromis miedzy ekonomia a osiagami. ja nie mam problemów z autem. To ty pisales ze jest mulaste. I rozwiazanie dla Ciebie wymienic swiece i bedzie ok. 40 tys. to stanowczo za duzo i elektrody sa juz wypalone.
ćwikła pisze:hmm u mnie po wywaleniu kata faktycznie autko zorbilo sie troche glosniejsze...w przyspieszeniu raczej nic nie odczulame...zreszta na sportowym zawieszeniu i kapciach 16 cali trudno cos odczuc nawet jakby przybylo 10koni:)...heh jednak mówisz ze silnik chodzi ci nie równo...hmm...w takim razie cos sonda moze ci szalec bo u mnie silniczek chodzi idealnie...zarówno przed wywaleniem jak i po wywaleniu....
fkatycznie chodziło idealnie na poczatku, ale strumienica jednak zakluca prace tzn powoduje wieksze stuki podczas spalania i wydaje mi sie ze z czasem (przejchalem ponad 70 tys) powoduje jego mniej kulturalna glosniejsza prace. Druga sprawa to przeglady. W tym roku diagnosta przyczepikl sie u mnie do czystosci spalin zarowno na gazie jak i na benzynie. Na gazie w sumie sie nie czepial, bo nie wilekie byly odstepstwa ale jek przezucil na benzynke stwierdzil ze katalizator jest do wymiany( powiedzialem mu ze mam ale uto ma duzy juz przebiei pewnie nie dziala) musialem gosciowi cos odpalic na jakos flaszeczke ze wbil bez problemu. ale to tak droga informacji dla ciebie...

A jak chcesz odmulic swoje autko wymien Swiece i przyspiesz zaplon bedzie zwawszy to napewno odczujesz mimo 16 calowek i sportowego zawieszenia;)


Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » wt wrz 05, 2006 09:56

Co do strumienicy to umnie duzo lepiej autko jedzie niż na kacie bo z katem to jak mu dawalem gazu to tak jakby chcial a nie mógł a na strumienicy zbiera sie duzo żwawiej :chytry:

Co do swiec napewno masz racje ze sie już konczą bo to duzo dla swiec wiec je wymienie i zobaczymy co sie bedzie działo...

Kopułke mam nową jednak ten palec chyba tez mam do wymiany bo na tej nowej kopulce juz mi tak porysował te 4 bolce...a chyba nie powinno tak być. Kopułke mam bardzo dobrą tzn. Beru w osłonce plastikowej.

Zapłon mam oki bo niedawno kumpel sprawdzal mi lampą stroboskopową i powiedzial ze idealnie jest.

Wczoraj wsadziłem zamiast filtra powietrza sportową wkładke KinghtDragon i jest troche lepiej ale napewno nie byl zmulony przez zapchany filtr.


Czyli z waszych dewagacji zostają mi świece i palec tak... :chytry:Ale zeby ten palec tak *#cenzura#*...hmmm

A przebiegu jestem pewny bo kupowalem od pierwszego wlasiciela- znajomego rodziny w niemczech i mam ksiązke z wbitymi serwisami praktycznie do przebiegu w jakim go kupiłem...pozatym wszystkie nalepki w ksiazce zgadzaja sie z tymi w samochodzie itp. Pozatym gosć dał mi tez karte z serwisu i dzwoniłem pytać sie czy wszystko sie zgadza- takze jak mało ludzi na tym forum JESTEM PEWIEN NA 100% jaki ma przebieg :chytry:



Pienios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: sob lis 05, 2005 13:21
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce

Post autor: Pienios » wt wrz 05, 2006 10:02

napewno Swiece:)

A palec to zawsze wymieniaj razem z kopułką bo inaczej zniszczysz nowa kopułkę. acha zaplon powinien byc przyspieszony o 5-7 stopni wiec dopytaj sie kolegi czy zeczywiscie tak jest. Napisz jak autko zachowuje sie po wymianie swiec napewno powinna byc widoczna roznica:)


Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » wt wrz 05, 2006 10:07

Dobra to zmienie swiece i ten palec- to jest narazie priorytet :grin:

A sluchaj bo kable tez juz mają tyle przebiegu co swiece. Ale są bardzo dobre bo tez beru(dalem za nie ponad 100zł) i nie biją ani nic wiec chyba moge byc spokojny o nie przez jakis czas...

A o ten zaplon sie troche boje wiesz bo narazie jest dobrze i nigdy nie byl ruszany od fabryki. A oto chodzi ze wczesniej mi autko dobrze smigało(na takim samym ustawieniu zaplonu).Wiec narazie go zostawie...



Pienios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: sob lis 05, 2005 13:21
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce

Post autor: Pienios » wt wrz 05, 2006 10:21

kable mozesz sprawdzic w nocy podnoszac maskę. Jezeli nie widac przbic głownie przy swiecach pwinno byc ok. Jakby byly do wymiany po cimku jakbys dodawal gazu widzialbys ze gdzies przebijaja. Co do kabli podobno najlepsze sa NGK ale cholernie drogie ponad ok 230 pln. Ja kupilem jakies polskie silikonowe z rdzeniem ferrytowym i narazie dzialaja zobaczymy zimą. Narazie zmien swiece i zobacz w nocy czy kable nie przebijaja ale raczej nie powinny jezeli nie byly uszkodzone w koncu to beru i pisza ze tez sa dobre choc zdania sa podzielone:)


Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)

Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » wt wrz 05, 2006 11:06

Dzieki Pienios :pub:



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » wt wrz 05, 2006 12:17

Pienios pisze:
ćwikła pisze:w takim razie musisz miec cos z instaacja gazowa bo nie powinien lapac bledów na gazie...jedyny blod jaki moze wystepowac to zwarcie masy i nic wiecej
wszystko jest ok z instalacja gazowa na beznynie i gazie chodzi podobnie moze na gazie jest bardziej mulasty ale to kompromis miedzy ekonomia a osiagami. ja nie mam problemów z autem. To ty pisales ze jest mulaste. I rozwiazanie dla Ciebie wymienic swiece i bedzie ok. 40 tys. to stanowczo za duzo i elektrody sa juz wypalone.
ćwikła pisze:hmm u mnie po wywaleniu kata faktycznie autko zorbilo sie troche glosniejsze...w przyspieszeniu raczej nic nie odczulame...zreszta na sportowym zawieszeniu i kapciach 16 cali trudno cos odczuc nawet jakby przybylo 10koni:)...heh jednak mówisz ze silnik chodzi ci nie równo...hmm...w takim razie cos sonda moze ci szalec bo u mnie silniczek chodzi idealnie...zarówno przed wywaleniem jak i po wywaleniu....
fkatycznie chodziło idealnie na poczatku, ale strumienica jednak zakluca prace tzn powoduje wieksze stuki podczas spalania i wydaje mi sie ze z czasem (przejchalem ponad 70 tys) powoduje jego mniej kulturalna glosniejsza prace. Druga sprawa to przeglady. W tym roku diagnosta przyczepikl sie u mnie do czystosci spalin zarowno na gazie jak i na benzynie. Na gazie w sumie sie nie czepial, bo nie wilekie byly odstepstwa ale jek przezucil na benzynke stwierdzil ze katalizator jest do wymiany( powiedzialem mu ze mam ale uto ma duzy juz przebiei pewnie nie dziala) musialem gosciowi cos odpalic na jakos flaszeczke ze wbil bez problemu. ale to tak droga informacji dla ciebie...

A jak chcesz odmulic swoje autko wymien Swiece i przyspiesz zaplon bedzie zwawszy to napewno odczujesz mimo 16 calowek i sportowego zawieszenia;)
heh kolego piszesz to jak ja bym mial jakis problem...jednak to nie ja jestem autorem tego watku bowiem u mnie autko smiga idelanie zarówno na beznie jak i na gazie wiec czytajac twojego posta niebardzo wiem o co komon :bigok:

[ Dodano: Wto Wrz 05, 2006 12:19 ]
Pienios pisze:napewno Swiece:)

A palec to zawsze wymieniaj razem z kopułką bo inaczej zniszczysz nowa kopułkę. acha zaplon powinien byc przyspieszony o 5-7 stopni wiec dopytaj sie kolegi czy zeczywiscie tak jest. Napisz jak autko zachowuje sie po wymianie swiec napewno powinna byc widoczna roznica:)
Powodzenia z wyprzedzeniam tyle zaplonu...jak juz wyprzedac to 203 no max 4 stopnie ale nie 7...wtedy praktycznie napewno pod obciazeniem wystapi spalanie stukowe



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » wt wrz 05, 2006 13:46

ćwikła pisze:Powodzenia z wyprzedzeniam tyle zaplonu...jak juz wyprzedac to 203 no max 4 stopnie ale nie 7...wtedy praktycznie napewno pod obciazeniem wystapi spalanie stukowe
Dlatego nie ruszam zapłonu ćwikła :bajer: Bo sa rózne opinie...



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » wt wrz 05, 2006 17:19

lolo_golf pisze:
ćwikła pisze:Powodzenia z wyprzedzeniam tyle zaplonu...jak juz wyprzedac to 203 no max 4 stopnie ale nie 7...wtedy praktycznie napewno pod obciazeniem wystapi spalanie stukowe
Dlatego nie ruszam zapłonu ćwikła :bajer: Bo sa rózne opinie...
I dobrze robisz.....



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 348 gości