[MK2] wywaznik na prawej osi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn wrz 04, 2006 21:47

Paweł Marek pisze:Niby tak. Ale kliny są maleńkie, wielkości - ja wiem - zapałki
No ale ważą troche,a idąc dalej tym tropem nie masz gwarancji że założyłeś je w odpowiednim miejscu bo nie mogłeś tego sprawdzić.Kolega w tym przypadku psiknął troche pianki montażowej i już rok mu trzymie.Ale dalej twierdze że bez tego nic sie nie stanie.

[ Dodano: Pon Wrz 04, 2006 21:49 ]
piotr2 pisze:albo skleic dobrym klejem,posmarowac polos i naciagnac to.
Tego na zdjęciu nie zdejmiesz...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 04, 2006 22:06

bongo pisze:nie masz gwarancji że założyłeś je w odpowiednim miejscu bo nie mogłeś tego sprawdzić.
mogłem, był ślad, ale w sumie autor wątku ma inny odważnik i inaczej uszkodzony więc to co ja zrobilem się nie tyczy.
No i poza tym 541 mm. To jest odległość od brzegu przegubu wewnętrznego (brzeg bliższy skrzyni pierścienia zewnętrznego przegubu) do ciężarka.
Ostatnio zmieniony pn wrz 04, 2006 22:13 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

greg

Post autor: greg » pn wrz 04, 2006 22:12

krzysrysmasz dwa wyjścia albo tniesz albo zdejmujesz półoś , zdejmujesz z jednej strony przegub i zsuwasz ciężarek



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » pn wrz 04, 2006 22:22

Ten "wyważnik" to jest tłumik drgań półosi i lepiej jest jeśli jest na półosi, nawet zaklinowany tak jak to opisał Paweł Marek niż by go miało nie być wcale. Mam doświadczenia z tego typu częściami, co prawda nie w golfie ani nawet w zadnej osobówce, ale przy braku bądź awarii tego czegoś urywały się wały korbowe w motorach samochodów ciężarowych.
Urywały się wały korbowe = odpadały czopy wraz z kołami pasowymi.


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
krzysrys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 22:51
Lokalizacja: Żegiestów k/Krynicy Górskiej
Kontakt:

Post autor: krzysrys » pn wrz 04, 2006 22:25

ok wielkie dzieki, do ciecia wezme sie w czwartek, a jak wroce do domu,

jak wogole dojade,

to napisze co zaowazylem podczas jazdy bez tego odwaznika, czy auto inaczej sie zachowywalo, jak cos wogole bedzie sie roznilo podczas jazdy,

jeszcze raz dzieki :okej: [-o<

[ Dodano: Pon Wrz 04, 2006 10:29 pm ]
czyli co, jednak tego nie usowac na trase 1300 km, w takim razie jak mozna to zablokowac ?

a cz ktos wie czy ten odwaznik mozna kupic, i ile ewentualnie kosztuje? :?: :-k


____________

Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » pn wrz 04, 2006 22:38

czyli co, jednak tego nie usowac na trase 1300 km
Kolego, zrobisz jak uważasz. Dużo ludzi tu pisało, że to niczym nie grozi jednak producent samochodu po coś to "dziwne ulepszenie albo nieulepszenie" na tej półosi zastosował.


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pn wrz 04, 2006 22:45

krzysrys pisze:a cz ktos wie czy ten odwaznik mozna kupic, i ile ewentualnie kosztuje?
Razem z półosią,samego nie kupisz raczej.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 511 gości