Strona 2 z 2

: wt wrz 05, 2006 14:29
autor: 007gucio
Różnica przy spalaniu jest spora - jeśli chodzi o v-power! Ale tylko przy nowych silnikach typu FSI, MPI! Przy innych silnikach nie ma znaczenia - zero różnicy w spalaniu!!!

: wt wrz 05, 2006 14:39
autor: stradi
007gucio pisze:Ale tylko przy nowych silnikach typu FSI, MPI! Przy innych silnikach nie ma znaczenia - zero różnicy w spalaniu!!!
Czyli twierdzisz ze do SR 1.6 sie nie nadaje?

: wt wrz 05, 2006 14:51
autor: aegiss
007gucio pisze:Różnica przy spalaniu jest spora - jeśli chodzi o v-power! Ale tylko przy nowych silnikach typu FSI, MPI! Przy innych silnikach nie ma znaczenia - zero różnicy w spalaniu!!!

roznica jest, a koszt kilometra podobny, ale autko lepiej chodzi -wiec dla mnie sprawa prosta (jeszcze spróbuje na BP zatankowac tą ich magiczna Ultimate)

: wt wrz 05, 2006 19:24
autor: 007gucio
stradi pisze:
007gucio pisze:Ale tylko przy nowych silnikach typu FSI, MPI! Przy innych silnikach nie ma znaczenia - zero różnicy w spalaniu!!!
Czyli twierdzisz ze do SR 1.6 sie nie nadaje?
Czy ja napisałem, że się nie nadaje? Zalejesz malucha z `88r i też pojedzie! Ale chodzi mi o to, że Przy silnikach 'starszych' nie odczuwalna jest różnica w spalaniu itp. Mam golfa 1.6 ABU i oprócz tego, że jest droższa benzyna żadnej różnicy nie zauważyłem!
V-power jest normalną benzyną 95 tylko nie posiada siarki!
V-power Racing ma 99 a osiągi i tak mi nie wzrosły - doświadczenie :bigok:

[ Dodano: Wto Wrz 05, 2006 19:25 ]
aegiss pisze:007gucio napisał/a:
Różnica przy spalaniu jest spora - jeśli chodzi o v-power! Ale tylko przy nowych silnikach typu FSI, MPI! Przy innych silnikach nie ma znaczenia - zero różnicy w spalaniu!!!

roznicy moze i nie ma koszt podobny, ale autko lepiej chodzi -wiec dla mnie sprawa prosta (jeszcze spróbuje na BP zatankowac tą ich magiczna Ultimate)
ale mówisz o v-power racing?

: wt wrz 05, 2006 19:38
autor: aegiss
007gucio pisze: ale mówisz o v-power racing?
nie , cały czas mowie o v-power-ce 95 -ce na 99 jeszcze nie jezdziłem nie wiem czy moj bolid wytrzymałby takie "ogniste" paliwo:D(cena!!)

: wt wrz 05, 2006 21:57
autor: 007gucio
aegiss pisze:
007gucio pisze: ale mówisz o v-power racing?
nie , cały czas mowie o v-power-ce 95 -ce na 99 jeszcze nie jezdziłem nie wiem czy moj bolid wytrzymałby takie "ogniste" paliwo:D(cena!!)
zalej sobie paliwa lotniczego :hmm: czytałem kiedyś artykuł o takim eksperymencie - tylko skąd wziąć takie paliwo?!!

: wt wrz 05, 2006 22:29
autor: aegiss
007gucio pisze:zalej sobie paliwa lotniczego :hmm: czytałem kiedyś artykuł o takim eksperymencie - tylko skąd wziąć takie paliwo?!!
jak dla mnie to nie byłby problem - mam dojscie do lotniska wojskowego :satan:

BTW.próbował juz ktos mk3 1.8 gt na V-power 99 Raicing jezdzic?

Re: [MK4] Jazda na benzynie 95

: śr wrz 06, 2006 09:45
autor: silent_rob
ad_32 pisze:Witam,
Czy może ktoś powiedzieć czy jazda MK4 z silnikiem 1.6 16V na benzynie 95 ma jakiś negatywny wpływ na żywotność i eksploatację tego silnika? VW zaleca 98, a czy ktoś jeździ na 95 i może się wypowiedzieć na ten temat?
95 moze jedynie obnizyc delikatnie osiagi silnika ale bedzie to niezauwazalne , spalanie detonacyjne nie wystapi na mniejszej liczbie oktanow bo sterownik silnik przesunie zaplon jesli takie cosik by sie nawet pojawilo ale nie ma szansy wiec mozna smialo jezdzic :D oby zupka byla z dobrej stacji ;D

: pt wrz 08, 2006 11:51
autor: Meduza
Może to kogoś zdziwi ale we Francji jeździłem mk4 1,6 16V na paliwie NORMAL czyli 91okt. Bywalo, że słyszałem dzwonące zawory. W podobny sposób jak go duszę ruszając np. z 2. biegu. Miałem jedną tanią stację przy markiecie i tam było paliwo zawsze ok, mimo, że tylko 91. Zawory nie zwoniły.
Zacząłem do pracy zabierać jeszcze 4 osoby i okazało się, że ciężko mu przyśpieszać na 4. biegu i zacząłem tankować 95. Nigdy nie tankowałem 98 a teraz w Posce też tylko 95. Zauważyłem tylko różnicę między 91 a 95 przy pełnym obciążeniu samochodu. Przy 95 lepiej chodzi i mniej pali.