: wt wrz 05, 2006 14:29
Różnica przy spalaniu jest spora - jeśli chodzi o v-power! Ale tylko przy nowych silnikach typu FSI, MPI! Przy innych silnikach nie ma znaczenia - zero różnicy w spalaniu!!!
Czyli twierdzisz ze do SR 1.6 sie nie nadaje?007gucio pisze:Ale tylko przy nowych silnikach typu FSI, MPI! Przy innych silnikach nie ma znaczenia - zero różnicy w spalaniu!!!
007gucio pisze:Różnica przy spalaniu jest spora - jeśli chodzi o v-power! Ale tylko przy nowych silnikach typu FSI, MPI! Przy innych silnikach nie ma znaczenia - zero różnicy w spalaniu!!!
Czy ja napisałem, że się nie nadaje? Zalejesz malucha z `88r i też pojedzie! Ale chodzi mi o to, że Przy silnikach 'starszych' nie odczuwalna jest różnica w spalaniu itp. Mam golfa 1.6 ABU i oprócz tego, że jest droższa benzyna żadnej różnicy nie zauważyłem!stradi pisze:Czyli twierdzisz ze do SR 1.6 sie nie nadaje?007gucio pisze:Ale tylko przy nowych silnikach typu FSI, MPI! Przy innych silnikach nie ma znaczenia - zero różnicy w spalaniu!!!
ale mówisz o v-power racing?aegiss pisze:007gucio napisał/a:
Różnica przy spalaniu jest spora - jeśli chodzi o v-power! Ale tylko przy nowych silnikach typu FSI, MPI! Przy innych silnikach nie ma znaczenia - zero różnicy w spalaniu!!!
roznicy moze i nie ma koszt podobny, ale autko lepiej chodzi -wiec dla mnie sprawa prosta (jeszcze spróbuje na BP zatankowac tą ich magiczna Ultimate)
nie , cały czas mowie o v-power-ce 95 -ce na 99 jeszcze nie jezdziłem nie wiem czy moj bolid wytrzymałby takie "ogniste" paliwo:D(cena!!)007gucio pisze: ale mówisz o v-power racing?
zalej sobie paliwa lotniczegoaegiss pisze:nie , cały czas mowie o v-power-ce 95 -ce na 99 jeszcze nie jezdziłem nie wiem czy moj bolid wytrzymałby takie "ogniste" paliwo:D(cena!!)007gucio pisze: ale mówisz o v-power racing?
jak dla mnie to nie byłby problem - mam dojscie do lotniska wojskowego007gucio pisze:zalej sobie paliwa lotniczegoczytałem kiedyś artykuł o takim eksperymencie - tylko skąd wziąć takie paliwo?!!
95 moze jedynie obnizyc delikatnie osiagi silnika ale bedzie to niezauwazalne , spalanie detonacyjne nie wystapi na mniejszej liczbie oktanow bo sterownik silnik przesunie zaplon jesli takie cosik by sie nawet pojawilo ale nie ma szansy wiec mozna smialo jezdzicad_32 pisze:Witam,
Czy może ktoś powiedzieć czy jazda MK4 z silnikiem 1.6 16V na benzynie 95 ma jakiś negatywny wpływ na żywotność i eksploatację tego silnika? VW zaleca 98, a czy ktoś jeździ na 95 i może się wypowiedzieć na ten temat?