mkowalm pisze:Mam pytanko - czy są jakieś otwory w drzwiach od środka do których przykręciłeś te siłowniki? Nie było żadnych problemów?
Mam jeszcze pytanko - skąd pociągnąć + od akumulatora? Do jakiego przewodu się podłączyć? Masa do karoserii?
Musiałem wywiercic jeden otworek, no ale to nie jest problem
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A podlaczylem zestaw pod zapalniczke, tam zawsze jest prad, a w zestawie jest juz bezpiecznik.
Z zapalniczka bedzie Ci latwiej, bo w zsetawie masz 2 kabelki i w tu sa dwa, no i nie trzeba przeciagac kabelkow z komory silnika, jakby sie podlaczalo do akumalatora.
Pozdrawiam
A w zamku, jak zajrzysz, jest taki plasticzek z dwoma otworkami, do jednego zahaczony jest ten bolec w drzwiach, a drugi otworek jest pod fabryczny centralny, zrobilem tak, ze zgialem w imadle koncowke ciegna i wcisnalem w ten otworek
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)