Strona 2 z 2

: pt wrz 01, 2006 13:24
autor: Amanda
Mówisz o "próbie olejowej"?
Owszem dowiesz sie o szczelności pierścieni, ale głównie tych górnych, a olejowy może i tak być kiepski (np zapieczony czy wytarty)

: pt wrz 01, 2006 13:30
autor: Stroosiu
Tak, masz rację:):) Ale można sprawdzić. Z resztą z tego co ck, pisze ja bym stawiał na pierścienie. Tak swoją drogą jak mi brał 0,5l/1000 to już było trochę widać kopcenie na biegu jałowym.

: ndz paź 22, 2006 08:19
autor: ck
Chciałem zaznaczyć,że na biegu jałowym prawie nie kopci wogóle tylko jak chyba każdy diesel lekko na czarno.Z tego co kiedys gdzieś wyczytałem ,że taki objaw nie wskazuje na pierścienie tylko na uszczelniacze.Tylko ze uszczelniacze mam wymieniaone tak jak pisałem 4 lata temu(90tkm).A czy przy padniętych pierścieniach nie wywalało by oleju przez bagnet?Co Wy o tym sadzicie?

: ndz paź 22, 2006 17:30
autor: juby
ck pisze:.A czy przy padniętych pierścieniach nie wywalało by oleju przez bagnet?
Nie.

: ndz paź 22, 2006 19:41
autor: grzechu2410nn
najlepiej zacznij od wymiany uszczelniaczy napewno nie zaszkodzi :) i potem pojedz zeby Ci cisnienie na tłokach zmierzyli i bedziesz miałą jasnosć sytłacji ja przez 7 tyś km dolałem ok 0.7 l i jak bedzie wiecej gotówki to tez profilaktycznie uszczelniacze zmienie i na pomiar cisnienia a ile taki pomiar kosztuje ?? i jak to sie odbywa??