[MK2] kłęby niebieskiego dymu...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » pt wrz 01, 2006 13:24

Mówisz o "próbie olejowej"?
Owszem dowiesz sie o szczelności pierścieni, ale głównie tych górnych, a olejowy może i tak być kiepski (np zapieczony czy wytarty)


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

Stroosiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 20:49
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Stroosiu » pt wrz 01, 2006 13:30

Tak, masz rację:):) Ale można sprawdzić. Z resztą z tego co ck, pisze ja bym stawiał na pierścienie. Tak swoją drogą jak mi brał 0,5l/1000 to już było trochę widać kopcenie na biegu jałowym.



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » ndz paź 22, 2006 08:19

Chciałem zaznaczyć,że na biegu jałowym prawie nie kopci wogóle tylko jak chyba każdy diesel lekko na czarno.Z tego co kiedys gdzieś wyczytałem ,że taki objaw nie wskazuje na pierścienie tylko na uszczelniacze.Tylko ze uszczelniacze mam wymieniaone tak jak pisałem 4 lata temu(90tkm).A czy przy padniętych pierścieniach nie wywalało by oleju przez bagnet?Co Wy o tym sadzicie?



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » ndz paź 22, 2006 17:30

ck pisze:.A czy przy padniętych pierścieniach nie wywalało by oleju przez bagnet?
Nie.


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
grzechu2410nn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 506
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 20:41
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: grzechu2410nn » ndz paź 22, 2006 19:41

najlepiej zacznij od wymiany uszczelniaczy napewno nie zaszkodzi :) i potem pojedz zeby Ci cisnienie na tłokach zmierzyli i bedziesz miałą jasnosć sytłacji ja przez 7 tyś km dolałem ok 0.7 l i jak bedzie wiecej gotówki to tez profilaktycznie uszczelniacze zmienie i na pomiar cisnienia a ile taki pomiar kosztuje ?? i jak to sie odbywa??


z kucharskimi pozdrowieniami Grzegorz Dziedzic

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości