Jesli lubicie choć trochę golfy pomóżcie, proszę to pilne!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pt sty 28, 2005 16:17

wszystko mozliwe ża ma za duży prąd ładowania (akumulator się gotuje - kwas na nim) - moze miec duze wachania. Ja miałemm tak że było oo 12 - 17!!!!!
I na wolnych obrotach przy włąączonych światłach i nawiewie nawet radio przygasało.
Walnięty był regulator!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Agamek12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 863
Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
Lokalizacja: Radzymin / Warszawa

Post autor: Agamek12 » pt sty 28, 2005 17:10

Ja bym proponował, żeby Twoim autem podjechał jakiś poważnie zbudowany facet. Niech powie elektrykowi, co dolega Golfowi. Elektryk mając w pamięci wielkość klienta może troszkę bardziej przyłoży się do pracy, a jeśli nie da rady zrobić, to może przynajmniej nie będzie ściemniał. I najlepiej cały czas być przy naprawie, będzie wiadomo ile czasu i czy wogóle ktoś coś robił. A najlepiej znaleźć sobie jakiś dobry warsztat. Ja mam taki jeden i wiem, ze jak wstawię auto, to wyjadę naprawionym i zrobione będzie to, o co prosiłem (kiedyś kilka lat temu w innym warsztacie chciałem naprawić jedną rzecz, a mechanik wsadził łapy i bez pytania zrobił też parę innych, co prawda potrzebnych, ale nie zleconych napraw)


Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt sty 28, 2005 18:26

ten elektryk ktorego podalem jest naprawde godny polecenia i sprawdzony w 100% jesli nie wie jak cos zrobic to o tym mowi. mi wiekszosc rzeczy (jesli mial w miare czas i wiedzial co to jest) robil od reki. kiedys zaplacilem mu potem sie po cos wrocilem jeszcze to mi oddal czesc kasy mowiac ze za duzo wzial za to co zrobil i ze nie chce zdzierac z ludzi.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pt sty 28, 2005 19:21

Ja od siebie dodam tylko jedną uwagę - naprawiaj usterkę jak najszybciej - bo automat nie zapali "z pychu".
Jeśli nie będzie chciał zapalić, po prostu go na miejscu musisz zostawić... a z holowaniem też trzeba uważać (jest na stronie FAQ o automatach, polecam poczytać).


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
fuks
GTi Edition
GTi Edition
Posty: 248
Rejestracja: pt lis 12, 2004 21:39
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: fuks » pt sty 28, 2005 19:23

Adamm pisze:ten elektryk ktorego podalem jest naprawde godny polecenia i sprawdzony w 100% jesli nie wie jak cos zrobic to o tym mowi. mi wiekszosc rzeczy (jesli mial w miare czas i wiedzial co to jest) robil od reki. kiedys zaplacilem mu potem sie po cos wrocilem jeszcze to mi oddal czesc kasy mowiac ze za duzo wzial za to co zrobil i ze nie chce zdzierac z ludzi.
takich ludzi to tylko - niestety- z latarka szukac.... chodz nie powiem zdazaja sie tacy :) :pub:


[img]http://img407.imageshack.us/img407/351/gtifu1.jpg[/img]
48% mlodziezy jest szczesliwa, reszta nie ma na narkotyki

marprz

Post autor: marprz » pt sty 28, 2005 20:07

Ja bym proponował, żeby Twoim autem podjechał jakiś poważnie zbudowany facet. Niech powie elektrykowi, co dolega Golfowi. Elektryk mając w pamięci wielkość klienta może troszkę bardziej przyłoży się do pracy, a jeśli nie da rady zrobić, to może przynajmniej nie będzie ściemniał. I najlepiej cały czas być przy naprawie, będzie wiadomo ile czasu i czy wogóle ktoś coś robił. A najlepiej znaleźć sobie jakiś dobry warsztat. Ja mam taki jeden i wiem, ze jak wstawię auto, to wyjadę naprawionym i zrobione będzie to, o co prosiłem (kiedyś kilka lat temu w innym warsztacie chciałem naprawić jedną rzecz, a mechanik wsadził łapy i bez pytania zrobił też parę innych, co prawda potrzebnych, ale nie zleconych napraw)
Proszę podaj mi adres swojego mechanika jeśli możesz.Dziś zostawiłam go u mechanika tu w Pruszkowie , powiedział że wymiana regulatora to 160 zł. ( sama robocizna to 100) , nie wiem czy znowu ze mnie zdziera czy mówi prawdę.
Potrzebny mi zaufany mechanik żeby stwierdzić co jest jeszcze nie tak z tym autem ja muszę wiedzieć lie zdrowia i pieniędzy to jeszcze mnie będzie kosztować .
Najchętniej bym go sprzedała tylko że nikt go już teraz nie kupi ( nawet za grosze) przy takim wyborze samochodów na naszym rynku...
Prosze podaj mi tego swojego mechanika ...



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » pt sty 28, 2005 22:35

Powiedzaił Ci regulator napięcia?????
Jeśli tak to mnie wymienił wraz z diagnostyką za 5 PLN.
Koszt regulatora do alternatora Bosch - 38 PLN, do Valeo - 52 PLN!


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt sty 28, 2005 22:48

jesli mnie pytasz o adres elektryka to podalem go juz wczesniej


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

marprz

Post autor: marprz » sob sty 29, 2005 00:36

tak wiem pytałam o adres mechanika o którym pisał Aqamek12



Fedor

Post autor: Fedor » sob sty 29, 2005 01:09

witam wszystkich. Co do tych mechanikow to zadnemu nie mozna ufac. Ja mam jeden taki fajny warsztacik ktory nie jest drogi ale to jest na pomorzu. Z elektryka nie maja zadnych problemow. Z tego co mi przechodzi do glowy to ja bym zobaczyl napiecie na akumulatorze. Zobczyl co sie dzieje z regulatorem napiecia a pozniej bral sie za alternator moze diody sa juz popalone. ciezko powiedziec albo dupowaty akumulator Ci wcisneli.



spawmaker

Post autor: spawmaker » sob sty 29, 2005 01:25

Takie rzeczy jak sprawdzenie ladowania mozesz bez problemu zrobic za darmo
w kazdym sklepie/zakladzie gdzie montuja i sprzedaja akumulatory.
To jest kwestia chwili i za darmo - chyba ze trafisz na szuje.



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » sob sty 29, 2005 01:30

marprz pisze:
Ja bym proponował, żeby Twoim autem podjechał jakiś poważnie zbudowany facet. Niech powie elektrykowi, co dolega Golfowi. Elektryk mając w pamięci wielkość klienta może troszkę bardziej przyłoży się do pracy, a jeśli nie da rady zrobić, to może przynajmniej nie będzie ściemniał. I najlepiej cały czas być przy naprawie, będzie wiadomo ile czasu i czy wogóle ktoś coś robił. A najlepiej znaleźć sobie jakiś dobry warsztat. Ja mam taki jeden i wiem, ze jak wstawię auto, to wyjadę naprawionym i zrobione będzie to, o co prosiłem (kiedyś kilka lat temu w innym warsztacie chciałem naprawić jedną rzecz, a mechanik wsadził łapy i bez pytania zrobił też parę innych, co prawda potrzebnych, ale nie zleconych napraw)
Proszę podaj mi adres swojego mechanika jeśli możesz.Dziś zostawiłam go u mechanika tu w Pruszkowie , powiedział że wymiana regulatora to 160 zł. ( sama robocizna to 100) , nie wiem czy znowu ze mnie zdziera czy mówi prawdę.
Potrzebny mi zaufany mechanik żeby stwierdzić co jest jeszcze nie tak z tym autem ja muszę wiedzieć lie zdrowia i pieniędzy to jeszcze mnie będzie kosztować .
Najchętniej bym go sprzedała tylko że nikt go już teraz nie kupi ( nawet za grosze) przy takim wyborze samochodów na naszym rynku...
Prosze podaj mi tego swojego mechanika ...
Hej,
a probowalas do Milanowka dzwonic do tego kolo co namiary Ci dalem? albo w tych Broniszach? aha i czy sprawdzal napiecie? jakie mwyszlo??


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Awatar użytkownika
mar
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt sty 21, 2005 16:09
Lokalizacja: okolice opola
Kontakt:

Post autor: mar » sob sty 29, 2005 23:51

pojedż do elekktryka samochodowego niech wymieni tobie didie pobudzającą :jezor:



MaLiBU
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 549
Rejestracja: czw gru 16, 2004 22:56
Lokalizacja: W-wa/Radom
Kontakt:

Post autor: MaLiBU » ndz sty 30, 2005 00:12

mar pisze:pojedż do elekktryka samochodowego niech wymieni tobie didie pobudzającą :jezor:
to apropo czego?? :crazy: jaka diode pobudzajaca?


[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 346 gości