Strona 2 z 2

: wt wrz 05, 2006 09:45
autor: ppoll27
Jesli sonda lambda jest padnieta to komputer przechodzi w tryb awaryjny - zazwyczaj to powoduje podwyższone spalanie. Inna możliwość, że padł jakiś czujnik temperatury i jechałeś "na ssaniiu". Jakie autko ma osiągi - i czy pali równo ??
Najlepiej podpiąć się pod komputer i zobaczyc jakie ma błędy. No i jest jeszcze ostatnia możliwość ... za ciężka noga ;)

: wt wrz 05, 2006 10:22
autor: Volf
Też stawiałbym na sondę lub czujnik temp. Tylko że jak u mnie był padnięty czujnik to były potworne problemy z odpalaniem(pokazywał na kompie -9 st). Jeżeli jesteś z tego Złotowa koło Piły to jak chcesz to dam Ci namiar na gościa w Szczecinku który sprawdzi Ci co jest przyczyną spalania.

: wt wrz 05, 2006 10:31
autor: Karlos87
sprawdź kompresje w cylindrach.może czas na pierścienie?

: wt wrz 05, 2006 10:56
autor: WilQ
Ja nie tak dawno temu zamieściłem bardzo podobny temat, też sie głowiłem co może byc przyczyną tego ze moj 90 konny golf pali trasie 8-9 litrów. W moim przypadku wymiana świec i kablki pomogła i teraz jest juz ok.

Jesłi chodzi o podwyzszone spalanie to faktycznie, powinienes najpierw sprawdzić sonde lampde. I nie musisz od razy jechać do servisu VW i płacic 150 zł albo i wiecej za głupie podlączenie. Jedz do pierwszego lepszego auto service zeby ci sprawdzili spaliny ( mi to zrobili za darmo ). Tam dokladnie widac w jaki sposob pracuje sonda. Jesli wymieniles filtry i swiece to jest to moim zdaniem jedyna przyczyna.

Co do tego jak zmierzyc ile auto spaliło to najlepszy na pewno sposob jest zalanie do pełna i ponowne zalanie po np 100 kilometrach. Wt edy zobaczysz idealnie ile ci auto spaliło. Pozdro