[MK2 1.8] Uszczelniacze zaworów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » sob sie 26, 2006 20:28

No tak, ale skoro piszczecie, ze mechanior od 80zl w zwyz to... 100 poleci... :/ Bo sam za cholere nie dam rady ;)


www.SportCom.PL

Morpheuss07
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt sty 25, 2005 22:30
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Morpheuss07 » ndz sie 27, 2006 19:43

U mnie ze stanu do minimum ubywało po przejechaniu 500 km. Po wymianie uszczelniaczy jak ręką odjął-nie bierze ani grama. Co do pierścieni to radze sprawdzić ciśnienie bo szkoda zbędnej roboty (no i kasy oczywiście) jeśli są dobre. Poza tym gdyby to pierścienie to troche by dymił.
Ja za wszystko dałem 120 zł (uszczelniacze z robocizną).
Tylko radze wziąść do roboty jakiegoś zaufanego mechanika bo jeden mi powiedział że od razu trzeba będzie ściągać głowice i ją planować. Oczywiście koszty robocizny też by wzrosły tak więc są mechanicy i mechanicy.



szpeflik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt cze 10, 2005 03:05
Lokalizacja: Malbork

Post autor: szpeflik » pn sie 28, 2006 12:10

Witam!

Zbliża mi się czas wymiany oleju i wiem że mam do wymiany uszczęlką pod głowicą.
Zastanawiam się czy przez tą uszczelkę mogło mi wyciec 1 litr oleju po przejechani ok 8 tyś km?

Pytam o to, bo jeśli to coś poważniejszego, to może warto przy wymianie uszczelki pod głowicą zrobić coś więcej?

pozdr,
Tomek



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn sie 28, 2006 12:17

Morpheuss07 pisze:U mnie ze stanu do minimum ubywało po przejechaniu 500 km. Po wymianie uszczelniaczy jak ręką odjął-nie bierze ani grama. Co do pierścieni to radze sprawdzić ciśnienie bo szkoda zbędnej roboty (no i kasy oczywiście) jeśli są dobre. Poza tym gdyby to pierścienie to troche by dymił.
Ja za wszystko dałem 120 zł (uszczelniacze z robocizną).
Tylko radze wziąść do roboty jakiegoś zaufanego mechanika bo jeden mi powiedział że od razu trzeba będzie ściągać głowice i ją planować. Oczywiście koszty robocizny też by wzrosły tak więc są mechanicy i mechanicy.
Pojade do mechaniora i zapytam ile za to bedzie chcial... jesli cos kolo 120 z wszystkim to chyba OK, no nie?


www.SportCom.PL

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » pn sie 28, 2006 13:13

szpeflik sprawdź sobie od razu uszczelniacze na zaworach(choć do tego nie trzeba zwalac głowicy) ale przez to również mozesz tracic olej. z reszta wczesniej w tym temacie jest napisane nawet jakie koszta. pozdro!



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn sie 28, 2006 19:57

Ja mam jeszcze pytanie troche z innej beczki. Mianowicie, co jaki czas trzeba zmieniac plyn w chlodnicy i plyn hamulcowy?


www.SportCom.PL

Dominik107
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 20:43
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dominik107 » wt sie 29, 2006 10:14

Plyn hamulcowy powinno sie zmieniac co 2 lata ale latwo poznac czy jest do wymiany przynajmniej u mnie przy kilku ostrzejszych hamowaniach pod rzad sie gotowal i wogole wtedy nie hamowal. A chlodniczy nie wiem dokladnie



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt sie 29, 2006 10:36

kawowy19 pisze:być moze pierścienie też ale zeby dostac sie do pierścienii to trzeba głowice zwalić
wystarczy samą głowicę???



Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » wt sie 29, 2006 10:53

.. miske olejową i korbowody od wału odkręcić też trzeba
Ostatnio zmieniony wt sie 29, 2006 10:54 przez Amanda, łącznie zmieniany 1 raz.


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt sie 29, 2006 10:54

Amanda pisze:miske olejową i korbowody od wału odkręcić
ano właśnie, a nikt nic nie napisał i stąd mojepytanie :)



Awatar użytkownika
Amanda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: pn gru 06, 2004 13:03
Lokalizacja: Płd. wlkp
Kontakt:

Post autor: Amanda » wt sie 29, 2006 10:55

ale tu juz mniej roboty niż z głowicą :grin:


był Passat B3 Variant GT 1.8/ABS 1992 + LPG/Zavoli/BingoM
jest Audi A6 C5 2.4+LPG

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt sie 29, 2006 10:56

Amanda pisze:ale tu juz mniej roboty niż z głowicą
fakt - z 10 śrubek, korek oleju, 8 śrub i już :)



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » wt sie 29, 2006 13:31

chodziło mi ze potem po zwaleniu głowicy to bierzemy sie za blok ;)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 115 gości