[ MK3 1.8, 94 r. ] Niezidentyfikowany pisk.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomyart
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 16:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: tomyart » pt sie 25, 2006 20:13

Hmm luzny pasek to jedno a zbyt mocno napiety to drugie jednak jesli to miałby byc ten pasek, to na postoju tez powinien piszczec (zwiekszają lub zmniejszając obroty) dodatkowo mozesz obciazyc alternator i wtedy dokładnie osłuchac co piszczy



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 272 gości