Strona 2 z 2

: czw sie 24, 2006 22:59
autor: Grzesiekk1982
To się bada- tak się ustala przyczynę wypadków nieraz- Jeśli żarówka się stłukła - sprawa prosta :bigok:
Gdy nie miał włączonego kierunkowskazu, żarnik żarówki jeśli się stłukla, powinien buć cały, ewentualnie oberwany.
Jeśli miał, to wolframowy żarnik po nagrzaniu spowodowanym podaniem napięcia się utlenia w pwietrzu (dlatego w żarówkach są nieaktywne gazy szlachetne, ich mieszaniny czy zwykła próżnia). I widać od razu kto kłamie :bigok:
P.S. dziex za plusik

: pt sie 25, 2006 08:48
autor: baaq
ale nie stukl mu sie reflektor .... poza tym jak we mnie wjechal nie widzialem przedniego kierunku, a wychylilem sie aby zobaczyc czy miga jego migacz .... teraz jestem madry po szkodzie i wiem ze moglem spojrzec na blotnik... ale wtedy.... niepomyslalem.... Poza tym podobno... (tak wypowiadali sie zawodowi kierowcy nawet), gdyby mial wlaczony kierunkowskaz i tak bylaby MOJA wina, bo kierunek oznacza jedynie zamiar skretu ... niekoniecznie w tym momencie, mogl np chciec zaparkowac zaraz za skrzyzowaniem na poboczu... ehh ehh .... a moze jednak wcale nie mial ? :/

: pt sie 25, 2006 12:04
autor: Grzesiekk1982
Trudno, każdemu się może zdarzyć. Ale jeśli masz AC, to zmuś rzeczoznawcę, do pokrycia kosztów pomiarów podwozia w okolicy uderzenia. Nawet jeśli leciutko uderzyło. Co CI szkodzi, a nóż sie zgodzi facet. Przecież nie płacisz im tyle kasy za nic :bigok:

P.S. Dodałem najprostszą ilustrację co można pomieryć w tym miejscu.

[ Dodano: 25 Sie 2006 12:49 ]
A, to oczywiscie płyta Golfa III, nie tylko rysunek poglądowy.

: pt sie 25, 2006 16:36
autor: baaq
wlasnie wrocilem z mierzenia ... rzecz prosta i jasna - do wymiany zwrotnica .. i bedzie dobrze. W zwiazku z tym pytanie nastepne : wiem ze niekore czesci z mk2 pasuja do mk3. Czy w tym przypadku mam szukas zwrotnicy do mk3, czy pasuje takze z mk2 ?

: pt sie 25, 2006 17:29
autor: Grzesiekk1982
Nie mam pojęcia, zapodaj w szukajkę słowa "zwrotnica", "pasuje", może coś się znajdzie. Jeśli nie, wrzuć osobne zapytanie na forum dla megaznawców tego tematu. Powinien ktoś wiedzieć.
Fajnie, że to tylko to. Jak zamontujesz nową, to jeszcze raz na wszelki wypadek zbadaj, żeby wykluczyć inne odkształcenia, tak dla pewności, żeby nie bać się ostrej jazdy po zakrętach ;)
Pozdro.

: pt sie 25, 2006 17:41
autor: baaq
no wlasnie ... powiem Wam ze jak przyjechalem do goscia ktory wymierzyl ... pytal w ten sposob : ile bedziesz jeszcze autem jezdzic ? ja na to, ze dzis z 10km musze zrobic .. i moze stac do srody , jakos przeboleje... a on ze smiechem : pytalem czy do odsprzedania czy masz sam tym jezdzic ? bo podpilowac to mozna, ale jak jestes nieuczciwym sprzedawca....

: pt sie 25, 2006 23:42
autor: Grzesiekk1982
baaq pisze:ile bedziesz jeszcze autem jezdzic ?
Tak zawsze bylo ;) Ale wiadomo, dla siebie robi się porządnie...

: sob sie 26, 2006 09:30
autor: greg
baaq pisze:Czy w tym przypadku mam szukas zwrotnicy do mk3, czy pasuje takze z mk2 ?
powinno pasować od mk2 z tym że jest 2 typy - róznica w początku numeracji 191 lub 357(np silnik KR, PL, PG) - numerów w zależności od silnika... i teraz bądź mądry który jest idealny pod twój silnik bo w Twoim podpisie nic nie ma

[ Dodano: Sob Sie 26, 2006 9:36 am ]
i jeszcze jedno jak masz ABS to zwrotnica dla ABSu tj z założony wirnik na piastę - bo koszt wyciśnięcia łożyska załozenie innej piast + wciśnięcie nowego łożyska przekroczy na pewno koszt zakupu używanej zwrotnicy

: sob sie 26, 2006 22:45
autor: baaq
nie mam systemu abs, mam silnik ABS :) ... juz podobno sie zalatwila zwrotnica uzywka, 100zl ... dobry znajomy zalatwial. Smial sie ze dlatego ze sie dobrze znamy to bedzie z auta walnietego w tyl .. a nie w przod ;)