Strona 2 z 2

: sob gru 09, 2006 12:04
autor: Cultstyle
Wraz z większą kompresją powinien mieć większą moc a tak nie jest, moc w obydwu taka sama.

Mam zasadę jeżeli nie jestem pewien tego co pisze, to tego nie pisze. - Nie było do Ciebie tylko po to żeby nie pisali tu ludzie którzy gdzieś, coś, kiedyś, nie wiadomo od kogo słyszeli i wprowadzają człowieka w błąd
Obrazek

: sob gru 09, 2006 12:18
autor: camelmk
a ze tak zapytam 1.9 d o symbolu 1y? Jak to jest w dieslach z ta kolizyjnością?

: sob gru 09, 2006 12:21
autor: Cultstyle
Dzwoniłem przed chwilą do serwisu VW i powiedział że według jakichś tam rysunków jest kolizyjny. Teraz wiem że muszę bardzo dbać o pasek dbać o pasek.

[ Dodano: 09 Gru 2006 11:27 ]
camelmk pisze:a ze tak zapytam 1.9 d o symbolu 1y? Jak to jest w dieslach z ta kolizyjnością?
Umiesz czytać, jak tak to przeczytaj temat, dotyczy silnika ADZ ewentualnie ABS.

: sob gru 09, 2006 12:40
autor: Pinhead
Pawel-b28 pisze:A jaka jest różnica w kompresji bo jeżeli jest niewielka to może nie wysokość tłoka tylko szybsze zawory zwiększają kompresje. Wraz z większą kompresją powinien mieć większą moc a tak nie jest, moc w obydwu taka sama.
Pisałem już jaka jest różnica w kompresji. Co do mocy to nieprawda, zobacz na RP i ABS. Ta sama moc, ten sam wałek, różna kompresja.

Dane silników VW

: sob gru 09, 2006 12:49
autor: Cultstyle
Już zauważyłem. Faktycznie w nim skok tłoka jest taki sam tylko tłok jest wyższy przez co górne położenie tłoka jest większe. A dlaczego nie ma więcej mocy ??? Zastanawiam się tylko nad jednym po co VW zmienił silnik bezkolizyjny RP na silnik kolizyjny ABS -> ADZ skoro rośnie tylko i wyłącznie stopień kompresji, jak dla mnie to głupota albo chęć zarobku na serwisie.

: sob gru 09, 2006 13:14
autor: camelmk
[/quote]ze tak zapytam 1.9 d o symbolu 1y? Jak to jest w dieslach z ta kolizyjnością?[

: sob gru 09, 2006 13:16
autor: Pinhead
Ale poprawił się nieco maksymalny moment obrotowy. W RP jest osiągalny przy 3000rpm a przy ABS już od 2500. No i 3Nm więcej :)