: śr sie 23, 2006 18:16
chodzi Ci o to zeby w bagazniku od spodu tej polki byl ten katownik? Ale to jakies ciezkie by musialo chyba byc.misiek10111 pisze:np: aluminiowy katownik przykręć
chodzi Ci o to zeby w bagazniku od spodu tej polki byl ten katownik? Ale to jakies ciezkie by musialo chyba byc.misiek10111 pisze:np: aluminiowy katownik przykręć
A powiedz mi czy chodzi ci o te prowadnice co są jakby przedłużeniem uszcelki w szybie,czy tą szynę co po niej sie przesuwa taki plastikowy mechanizm na którym jest przykręcona szyba?misiek10111 pisze:z drżeniem szyby ja poradziłem sobie w ten sposób że prowadnicę lekko ścisnołem w kilku miejscach by ciaśniej szyba w niej chodziła, i podgiołem ją w kierunku środka szyby
dokładnie o to chodzi, samej szyny nie ruszaj bo będzie się zacinaćck pisze:A powiedz mi czy chodzi ci o te prowadnice co są jakby przedłużeniem uszcelki w szybie
prawy, od pasazeramisiek10111 pisze:który bok
podjedz do sklepu zmaterialami budowalnymi i kup sobie uszczelke dzrwiowa. szerokosci jest ona chyba ze 2 cm. Sprzedaja ja na metry. Metr kosztuje ok 4zł.Danielo85 pisze:chodzi Ci o to zeby w bagazniku od spodu tej polki byl ten katownik? Ale to jakies ciezkie by musialo chyba byc.
Jest też inny sposób:przykleić do pólki w miejscach jej kontaktu z parapetami po kawałku gąbki lub miekkiej gumy,np.na tasmie klejacej dwustronnej.U mnie działa doskonale a przedtem waliła jak głupia.misiek10111 pisze:aha - to moze ją od dołu czymś odciązaj - np: aluminiowy katownik przykręć
Musze jeszcze wyczaić sposób na trzeszczący tylny boczekmisiek10111 pisze:bongo to też jest sposób b. dobry
zapewne trzeszczy na tych blaszkach pod szyba, ja je trochę podgiołem do góry co by bardziej docisneło do budy boczekbongo pisze:Musze jeszcze wyczaić sposób na trzeszczący tylny boczek
Jeszcze tego nie rozbierałem...Ale wezme pod uwage Twoją rademisiek10111 pisze:ja je trochę podgiołem do góry co by bardziej docisneło do budy boczek