Strona 2 z 2

: śr lut 09, 2005 15:14
autor: WarMachine18
no ja mam chyba ke-jetronic
to co to znaczy

: śr lut 09, 2005 15:15
autor: WarMachine18
wiem ze to jest 1 punktowy wtrysk
:)

: śr lut 09, 2005 16:10
autor: Strefa
taa gx na ke jetronicku to nie zaden jednopunktowy tylko mechaniczny wtrysk wielopunktowy. proponuje sie zajac regolatorem wolnych obrotow(inna nazwa zawor powietrza dodatkowego) + czujnik temperatury przy glowicy ten na blaszce mocowany. cena regolatora/zaworu ok 400zl nowka , uzywka 50-100zl. ja kupilem nowke orginal z bosha i u mnie pomoglo mialem podobne objawy jak u ciebie
pozdro

: śr lut 09, 2005 16:29
autor: mr_simon
Ja mam podobny problem w swoim Golfie 1.3 Gaźnik z automatycznym ssaniem. I tu problem, czy to ssanie w ogóle mi działa. Jak rano go odpalam to obroty mam około 800-900, czy powinny być wyższe? Bo u kumpla z ręcznym ssaniem obroty są dużo wyższe. Dalej kiedy jadę i gdy wcisnę sprzęgło obroty spadają do 400. Gdy jadę na gazie takich objawów nie ma. Co w tym przypadku pomoże? Czy da coś wyregulowanie gaźnika?

: śr lut 09, 2005 16:45
autor: WarMachine18
a ile kosztuje taki czujnik teperatury bo mam na 100 % go rozwalonego

: śr lut 09, 2005 16:46
autor: WarMachine18
a ile kosztuje taki czujnik teperatury bo mam na 100 % go rozwalonego

: śr lut 09, 2005 16:47
autor: WarMachine18
a ile kosztuje taki czujnik teperatury bo mam na 100 % go rozwalonego

: śr lut 09, 2005 17:48
autor: collo
niebieski czujniczek kosztuje ok 40 zl plus oring

: czw lut 10, 2005 16:35
autor: WarMachine18
a powiedzie mi jeszcze jak dokladnie sprawdzic jaki mam wtrysk ?????????

: pt lut 11, 2005 12:16
autor: mr_simon
Ja mam podobny problem w swoim Golfie 1.3 Gaźnik z automatycznym ssaniem. I tu problem, czy to ssanie w ogóle mi działa. Jak rano go odpalam to obroty mam około 800-900, czy powinny być wyższe? Bo u kumpla z ręcznym ssaniem obroty są dużo wyższe. Dalej kiedy jadę i gdy wcisnę sprzęgło obroty spadają do 400. Gdy jadę na gazie takich objawów nie ma. Co w tym przypadku pomoże? Czy da coś wyregulowanie gaźnika?

: sob lut 12, 2005 21:11
autor: collo
moze wystarczy przeczyscic gaznik. troche male obroty jak na ssanie a przy tych 400 obrotach da sie jezdzic?

: śr lut 23, 2005 10:26
autor: mr_simon
Jakie silnik powinien mieć obroty, po porannym zapaleniu i po załączeniu automatycznego ssania?

: śr lut 23, 2005 11:43
autor: WarMachine18
Witam ponownie ja jednak mam K-jeta.