Strona 2 z 2

: pt sie 18, 2006 20:58
autor: zbyszegk
masakra... kupuje sie auto za 46.000 zł, robi się nim 33000 km i zaczyna brać olej, silnik do remontu i w ogóle.... to jest nienormalne... i to jeszcze silnik VW.... 1.4 16V

[ Dodano: Pią Sie 18, 2006 20:59 ]
teraz za tą kase to bym se takim autem śmigał że hohooho

: pt sie 18, 2006 21:04
autor: Duber
thomas24, kolega ma fiata stilo i od nowego lyka tyyyle oleju w serwisie powiedzieli "w normie"a w pracy jezdze ducatem 2.8itdt(czy jakos tam) banka za siedzeniem to standart.astra 1.6 i tranzit 2.5 to samo (zadne auto niema powyzej 100.000 poza ducatem)

: sob sie 19, 2006 09:43
autor: vw_vandal
thomas24, za wymianę gumek to góra 200 zł biorą. A co do tego silnika to nie dokońca wytwór VW.

: ndz wrz 17, 2006 10:51
autor: martines
vw_vandal pisze:thomas24, za wymianę gumek to góra 200 zł biorą. A co do tego silnika to nie dokońca wytwór VW.
Koszt wymiany w garażu uszczelniaczy na podróbach z Inter Cars zamyka się w granicy 1000zł. Dochodzi uszczelka pod głowicę... i wiele innych istotnych rzeczy.

: wt wrz 19, 2006 21:12
autor: Miroonn
Powiedzcie mi panowie ile sztuk uszczelniaczy trzeba zakupić do wymiany? Golf III GTI ozn. motoru: 2E

: wt wrz 19, 2006 21:15
autor: TAZ
Miroonn pisze:Powiedzcie mi panowie ile sztuk uszczelniaczy trzeba zakupić do wymiany? Golf III GTI ozn. motoru: 2E
8 sztuk.

: śr wrz 20, 2006 10:25
autor: RobertP
vw_vandal pisze:thomas24, za wymianę gumek to góra 200 zł biorą.
troszkę to kasy :-(
chcę wymienić u siebie komplecik uszczelniaczy i mam pytanko czy domowym sposobem
da się wyminić te gumki bez sciągania głowicy, bo szkoda mi uszczelki a mam założoną dobra uszczlekę i pofatygowąłem sie i znalazłem w książce Sam naprawiam do mk2 strona 26 podtytuł: Wymiana uszczelek trzonka zaworu i jest tam napisane cyt:"... Uszczelki te można wymontować także przy zamontowanej głowicy cylindrów..."
czyli można, ale chyba trzeba wpompować jakies ciśnienie aby zawroek nie wpadł do środka ?
jak to zrobić ? macie doświadczenia ?
wymiana uszczelniaczy zaworów w moim AAZ czy innych dieslkach jest taka sama jak zapewne w opisywanym w książce MK2
a chcąc nie wywalać kasy na warsztat chciałbym to zrobić sam, czy można bez ścigania tej głowicy wg Was bo byłaby kaska w kieszeni np. na mody w pompie i ICku :-)

: śr wrz 20, 2006 10:42
autor: joki
"ford guw.. wort a fiat to jego brat"vwvwvwvwvwvwvw-to jedzie :satan: :satan: :satan:

: śr wrz 20, 2006 11:05
autor: RobertP
jok gti pisze:"ford guw.. wort a fiat to jego brat"vwvwvwvwvwvwvw-to jedzie :satan: :satan: :satan:
to prawda ale Twoje uwagi nie są na temat :grrr: plis wstrzymaj się od komentarzy ...
ktoś ma problem to pisze a nie komentuje w taki sposób

: śr wrz 20, 2006 11:26
autor: fuks
mi lykal wlasnie olej w silniku 2E i po wymienie uszczelniaczy oleju juz nie bierze. Za wymiane wraz z uszczelkami dalem 180 zl. Aha.. zanim pojdziesz do mechanika to sie spytaj czy zdejmuje glowice czy nie, jezeli chce zdjac to zmien mechanika bo na kosszta chce naciagnac.
Pozdrawiam

: śr wrz 20, 2006 15:43
autor: untaztood
A mój MKIII 1.9 GTD brał jakieś 1,5L na 100KM :) Kopcił na niebiesko tak bardzo, że wstyd mi było. Wymieniłem sam uszczelniacze i nic nie pomogło. Obecnie samochód stoi u mechanika, gdzie składają mi silnik od podstaw - nowe tłoki, nowe nabicie cylindrów, szlif głowicy itd itd
Okazało się, że u mnie na jedynm tłoku wogóle nie było już pierścieni.

: śr wrz 20, 2006 15:47
autor: RobertP
untaztood pisze:A mój MKIII 1.9 GTD brał jakieś 1,5L na 100KM :) Kopcił na niebiesko tak bardzo, że wstyd mi było. Wymieniłem sam uszczelniacze i nic nie pomogło. Obecnie samochód stoi u mechanika, gdzie składają mi silnik od podstaw - nowe tłoki, nowe nabicie cylindrów, szlif głowicy itd itd
Okazało się, że u mnie na jedynm tłoku wogóle nie było już pierścieni.
na niebiesko jak kopci to właśnie świadczy o problemie w silniku m.in pierścienie