bierze olej g4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zbyszegk
GTI Edition
GTI Edition
Posty: 749
Rejestracja: pt gru 02, 2005 20:46
Lokalizacja: BT
Kontakt:

Post autor: zbyszegk » pt sie 18, 2006 20:58

masakra... kupuje sie auto za 46.000 zł, robi się nim 33000 km i zaczyna brać olej, silnik do remontu i w ogóle.... to jest nienormalne... i to jeszcze silnik VW.... 1.4 16V

[ Dodano: Pią Sie 18, 2006 20:59 ]
teraz za tą kase to bym se takim autem śmigał że hohooho



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt sie 18, 2006 21:04

thomas24, kolega ma fiata stilo i od nowego lyka tyyyle oleju w serwisie powiedzieli "w normie"a w pracy jezdze ducatem 2.8itdt(czy jakos tam) banka za siedzeniem to standart.astra 1.6 i tranzit 2.5 to samo (zadne auto niema powyzej 100.000 poza ducatem)



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob sie 19, 2006 09:43

thomas24, za wymianę gumek to góra 200 zł biorą. A co do tego silnika to nie dokońca wytwór VW.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » ndz wrz 17, 2006 10:51

vw_vandal pisze:thomas24, za wymianę gumek to góra 200 zł biorą. A co do tego silnika to nie dokońca wytwór VW.
Koszt wymiany w garażu uszczelniaczy na podróbach z Inter Cars zamyka się w granicy 1000zł. Dochodzi uszczelka pod głowicę... i wiele innych istotnych rzeczy.



Awatar użytkownika
Miroonn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt maja 16, 2006 17:39
Lokalizacja: Bircza
Kontakt:

Post autor: Miroonn » wt wrz 19, 2006 21:12

Powiedzcie mi panowie ile sztuk uszczelniaczy trzeba zakupić do wymiany? Golf III GTI ozn. motoru: 2E



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » wt wrz 19, 2006 21:15

Miroonn pisze:Powiedzcie mi panowie ile sztuk uszczelniaczy trzeba zakupić do wymiany? Golf III GTI ozn. motoru: 2E
8 sztuk.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr wrz 20, 2006 10:25

vw_vandal pisze:thomas24, za wymianę gumek to góra 200 zł biorą.
troszkę to kasy :-(
chcę wymienić u siebie komplecik uszczelniaczy i mam pytanko czy domowym sposobem
da się wyminić te gumki bez sciągania głowicy, bo szkoda mi uszczelki a mam założoną dobra uszczlekę i pofatygowąłem sie i znalazłem w książce Sam naprawiam do mk2 strona 26 podtytuł: Wymiana uszczelek trzonka zaworu i jest tam napisane cyt:"... Uszczelki te można wymontować także przy zamontowanej głowicy cylindrów..."
czyli można, ale chyba trzeba wpompować jakies ciśnienie aby zawroek nie wpadł do środka ?
jak to zrobić ? macie doświadczenia ?
wymiana uszczelniaczy zaworów w moim AAZ czy innych dieslkach jest taka sama jak zapewne w opisywanym w książce MK2
a chcąc nie wywalać kasy na warsztat chciałbym to zrobić sam, czy można bez ścigania tej głowicy wg Was bo byłaby kaska w kieszeni np. na mody w pompie i ICku :-)



Awatar użytkownika
joki
...
...
Posty: 181
Rejestracja: czw wrz 07, 2006 23:47
Lokalizacja: Polska

Post autor: joki » śr wrz 20, 2006 10:42

"ford guw.. wort a fiat to jego brat"vwvwvwvwvwvwvw-to jedzie :satan: :satan: :satan:


Obrazek

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr wrz 20, 2006 11:05

jok gti pisze:"ford guw.. wort a fiat to jego brat"vwvwvwvwvwvwvw-to jedzie :satan: :satan: :satan:
to prawda ale Twoje uwagi nie są na temat :grrr: plis wstrzymaj się od komentarzy ...
ktoś ma problem to pisze a nie komentuje w taki sposób



Awatar użytkownika
fuks
GTi Edition
GTi Edition
Posty: 248
Rejestracja: pt lis 12, 2004 21:39
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: fuks » śr wrz 20, 2006 11:26

mi lykal wlasnie olej w silniku 2E i po wymienie uszczelniaczy oleju juz nie bierze. Za wymiane wraz z uszczelkami dalem 180 zl. Aha.. zanim pojdziesz do mechanika to sie spytaj czy zdejmuje glowice czy nie, jezeli chce zdjac to zmien mechanika bo na kosszta chce naciagnac.
Pozdrawiam


[img]http://img407.imageshack.us/img407/351/gtifu1.jpg[/img]
48% mlodziezy jest szczesliwa, reszta nie ma na narkotyki

Awatar użytkownika
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: untaztood » śr wrz 20, 2006 15:43

A mój MKIII 1.9 GTD brał jakieś 1,5L na 100KM :) Kopcił na niebiesko tak bardzo, że wstyd mi było. Wymieniłem sam uszczelniacze i nic nie pomogło. Obecnie samochód stoi u mechanika, gdzie składają mi silnik od podstaw - nowe tłoki, nowe nabicie cylindrów, szlif głowicy itd itd
Okazało się, że u mnie na jedynm tłoku wogóle nie było już pierścieni.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr wrz 20, 2006 15:47

untaztood pisze:A mój MKIII 1.9 GTD brał jakieś 1,5L na 100KM :) Kopcił na niebiesko tak bardzo, że wstyd mi było. Wymieniłem sam uszczelniacze i nic nie pomogło. Obecnie samochód stoi u mechanika, gdzie składają mi silnik od podstaw - nowe tłoki, nowe nabicie cylindrów, szlif głowicy itd itd
Okazało się, że u mnie na jedynm tłoku wogóle nie było już pierścieni.
na niebiesko jak kopci to właśnie świadczy o problemie w silniku m.in pierścienie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 377 gości