Strona 2 z 2
: czw sie 17, 2006 15:03
autor: czarny22
Fabian LDZ pisze:czarny22 pisze:ok czekam na ceny
przód 120zł szt
tył 110zł szt
oczywiście gazówki
a do GTi i VR6
przód 150zł szt
tył 130zl szt
ceny w miare przystempne a ma pan moze jakas stronke internetowa czy sprzedaje na allegro ?? a jak ja mam wersje GT to mam zalozyc te zwykle amorki czy do wersji GTI ?? bo sam juz neiwiem
: czw sie 17, 2006 21:21
autor: Fabian LDZ
po pierwsze to nie pan tylko Fabian, tu nikt sobie nie panuje!
na allegro nie sprzedaje, sklep internetowy jest w trakcie budowy, ale jak coś potrzebujesz to pisz na PW
szczerze mówiąc sam mam zagwozdke czy do 1.8 GT podchodzą seryjne czy od GTi
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
: czw sie 17, 2006 23:28
autor: Dj Darecki
Fabian LDZ pisze:zakładaj smiało gazowe, jedyny minus to to, że tak czy siak na naszych cudownych drogach wszystko się wytłucze
KU_BI właśnie dla tego że sie zawieszenie na naszych dziurach szybko niszczy
Pozdro
: czw sie 17, 2006 23:45
autor: ku_bi
Dj Darecki pisze:Fabian LDZ pisze:zakładaj smiało gazowe, jedyny minus to to, że tak czy siak na naszych cudownych drogach wszystko się wytłucze
KU_BI właśnie dla tego że sie zawieszenie na naszych dziurach szybko niszczy
Pozdro
nieprawda ze gazowki sie szybciej niszcza od olejowych w opini wiekszosci doradcow sa drozsze bo wytrzymuja wiecej
: pt sie 18, 2006 08:04
autor: Fabian LDZ
nieprawda ze gazowki sie szybciej niszcza od olejowych w opini wiekszosci doradcow sa drozsze bo wytrzymuja wiecej
szybciej nie ale na naszych "drogach" nie ma bata
ale jeśli komuś wystarczy olejowy amor - to po co przepłacać
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: pt sie 18, 2006 11:17
autor: malolat
to bys mi fabianie podal jakies ceny na przod do bassata b3 vr6 gazowki roznych firm:) i jeszcze dopisal ktore polecisz...
: sob sie 19, 2006 23:35
autor: Fabian LDZ
Kayaba 190zl sztuka
Delphi 180zl sztuka
Sachs 250zl sztuka
: pn sie 21, 2006 18:29
autor: chudy69
tez ostatnio mialem taka rozkmine a mam GTI koles mowi zakladaj takie jak do normalnego gofra bo on kiedys tak zrobil i co pupa zbita na przegladzie wyszlo po 43% skutecznosci czyli kupa.I wysokosc auta tez zalezy od amora bo sa rozne dlugosci tej czesci gdzie jest olej lub gaz tak wiec niechcacy mozesz podniesc auto.
powodzenia
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: wt sie 22, 2006 13:46
autor: deSpool
Jak mialem "Special'a" czyli GT to zmienialem tyl i byly to amorki Sachs Adventage.
Szukalem w jakims katalogu online numeru pasujacego amotka, potem dzwoniac do warszatu tylko mi potwierdzili, ze pasuja
Wybralem serie Adventage tylko ze wzgledu na troszke krotsze i sztywniejsze sprezyny - ponoc Adv. sa wytrzymalsze i lacza komfort ze sportowa jazda
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
(gazowo-olejowe - reaguja w zaleznosci od szybkosci poruszania sie amorka, czy jakos tak...), a tak z tego co pamietam zwykle Sachsy byly takze "poprawne" do GT. Takze to "poprawne" odnosi sie do tego, ze byly takie same jak dla golfow z mniejszymi pojemosciami silnika, jesli chodzi o mocniejsze (GTi, VR6...) niestety nie wiem - polecam
katalog gratow SACHSA z dokladna rozpiska na modele...
: wt sie 22, 2006 14:14
autor: kupszczelisty
a jak by założyć amory krótsze o 20mm naprzykład GtCupline??