Strona 2 z 3

: śr sty 26, 2005 03:15
autor: MaLiBU
W 1.3 mialem cos takiego dokladane. Dokladnie te same co na allegro po 120 sa na gieldzie po 60 zl kupilem. Wbrew krazacym opinia bardzo dobrze wykonane, pasowalo prawie idealnie (jeden otwor musialem rozwiercic - ale nie wiem czy to wina plyty czy gofra - strasznie bity byl i blachy mial krzywe). W zimie tez bylo kiedys zdejmowane i nie peklo jak niektorzy mowia.... Wkrotce bede to do 1.8 wkladal (bo sobie zostawilem).
Naprawde polecam oslonke i cieplej silnikowi i ciszej no i przedewszystkim czysciej...

: śr sty 26, 2005 03:33
autor: Corvax
79Adam79 pisze:Też by mnie coś takiego do mojego mk2 interesowało-pytałem sie na kilku szrotach i nie mieli-słyszałem że przy niektórych dieslach w mk2 były tkaie osłony. Nie wiecie moze czy to podpasuje do mojego mk2 1.6 pn?
http://www.dylam.republika.pl/Ekrany-VW.htm

: śr sty 26, 2005 03:41
autor: MaLiBU
Corvax pisze:
79Adam79 pisze:Też by mnie coś takiego do mojego mk2 interesowało-pytałem sie na kilku szrotach i nie mieli-słyszałem że przy niektórych dieslach w mk2 były tkaie osłony. Nie wiecie moze czy to podpasuje do mojego mk2 1.6 pn?
http://www.dylam.republika.pl/Ekrany-VW.htm
dokladnie taka oslone mialem w 1.3 i teraz mam w garazu

: śr sty 26, 2005 03:53
autor: 79Adam79
Dzieki
Właśnie przez moment allegro zwiedzałem i tam cos takiego jest za 109 zł, troche kasy bedzie to sie pomyśli-juz miałem taki przypadek, rano otwieram maske aby sprawdzić pozim płynów,oleju a tu na pokrywie zaworów ,miedzy przewodami leży sobie kanapka z szynką i błotem, gdzieś musiała mi spod kół wyleciec, żebym nie był po sniadaniu to bym takiego tosta na zimno chyba rozpracował :food: -dosyć juz mam tego całego syfu pod maską i piszczacego paska klinowego po wjechaniu nw kałuże :grrr:

: śr sty 26, 2005 03:59
autor: MaLiBU
79Adam79 pisze:Dzieki
Właśnie przez moment allegro zwiedzałem i tam cos takiego jest za 109 zł, troche kasy bedzie to sie pomyśli-juz miałem taki przypadek, rano otwieram maske aby sprawdzić pozim płynów,oleju a tu na pokrywie zaworów ,miedzy przewodami leży sobie kanapka z szynką i błotem, gdzieś musiała mi spod kół wyleciec, żebym nie był po sniadaniu to bym takiego tosta na zimno chyba rozpracował :food: -dosyć juz mam tego całego syfu pod maską i piszczacego paska klinowego po wjechaniu nw kałuże :grrr:
he, to ciesz sie ze 1.3 nie masz, w tamtym wynalasku alternator jest tak nisko ze przy byle jakich malych kaluzach od razu go zalewalo... Jakis idiota chyba te silniki w Wolfsburgu projektowal...

: śr sty 26, 2005 04:29
autor: Corvax
Nie Malibu, to nie był idiota. Po prostu nie miał takiej potrzeby. Nie wszędzie sa takie drogi jak u nas. A golf to nie jest auto terenowe :helm:

: śr sty 26, 2005 12:00
autor: briano
Corvax pisze:Nie Malibu, to nie był idiota. Po prostu nie miał takiej potrzeby. Nie wszędzie sa takie drogi jak u nas. A golf to nie jest auto terenowe :helm:
Dzięki chłopaki za odpowiedź jeszcze może podpowiecie czy warto np taką wziąść?? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=40573051
Oryginał pewnie bedzie miał wytłoczone vw i rok prod no nie?? z podróbą pewnie inaczej trochę będzie [ok]

: śr sty 26, 2005 15:32
autor: gabitrin
jak najbadziej polecam, silnik jest wtedy czysty, natomiast czy montowane to było po to aby wygłuszyć diesla??? :hmm:

pozdrawiam

: śr sty 26, 2005 16:34
autor: MaLiBU
Corvax pisze:Nie Malibu, to nie był idiota. Po prostu nie miał takiej potrzeby. Nie wszędzie sa takie drogi jak u nas. A golf to nie jest auto terenowe :helm:
no dyskutowalbym....
1. Alternator jako jedna z głównych urzadzen elektrycznych nie powinno byc umieszczone na poziomie miski olejowej, w 1.3NZ tak jest. Jakie by nie byly drogi proste przy intensywnych ciaglych opadach musza tworzyc sie kaluze i w niemczech podejzewam maja ten sam problem... no chyba ze 1.3 w deszczu nie powinno sie jezdzic...

2. Odma - ten element swiadczy definitywnioe ze projektancji z Wolfsburga sie nie popisali przy tym silniku. Sami sie do tego przyznali bo w paroletnich samochodach dokladali grzalke do odmy bo zamarzala. Powodem oficjalnym zamarzania bylo niedogrzanie odmy spowodowane jazda na krotkich miejskich odcinkach. No tak jakby nie mozna bylo przewidziec ze samochod klasy golf, polo z malym silnikiem o pojemnosci 1,3 1,4 sluzy do jazdy w miescie???? no racja bo przeciez to idealny samochod w trasy...

Moim zdaniem co jak co ale 1,3NZ to pomylka, mialem takiego ponad 3 lata i nie dosc ze palil jak smok to wrazliwy na prad etc... 1.8 112 KM pali srednio litr poltora wiecej wachy a przyjemnosci z jazdy nie ma co porownywac nawet...

: śr sty 26, 2005 16:41
autor: MaLiBU
Corvax pisze:Nie Malibu, to nie był idiota. Po prostu nie miał takiej potrzeby. Nie wszędzie sa takie drogi jak u nas. A golf to nie jest auto terenowe :helm:
no dyskutowalbym....
1. Alternator jako jedna z głównych urzadzen elektrycznych nie powinno byc umieszczone na poziomie miski olejowej, w 1.3NZ tak jest. Jakie by nie byly drogi proste przy intensywnych ciaglych opadach musza tworzyc sie kaluze i w niemczech podejzewam maja ten sam problem... no chyba ze 1.3 w deszczu nie powinno sie jezdzic...

2. Odma - ten element swiadczy definitywnioe ze projektancji z Wolfsburga sie nie popisali przy tym silniku. Sami sie do tego przyznali bo w paroletnich samochodach dokladali grzalke do odmy bo zamarzala. Powodem oficjalnym zamarzania bylo niedogrzanie odmy spowodowane jazda na krotkich miejskich odcinkach. No tak jakby nie mozna bylo przewidziec ze samochod klasy golf, polo z malym silnikiem o pojemnosci 1,3 1,4 sluzy do jazdy w miescie???? no racja bo przeciez to idealny samochod w trasy...

Moim zdaniem co jak co ale 1,3NZ to pomylka, mialem takiego ponad 3 lata i nie dosc ze palil jak smok to wrazliwy na prad etc... 1.8 112 KM pali srednio litr poltora wiecej wachy a przyjemnosci z jazdy nie ma co porownywac nawet...

: śr sty 26, 2005 18:14
autor: briano
I jeszcze jedno pytanie:
Rozumiem ze fabrycznie są przeznaczone miejsca do jego montażu nic nie trzeba kombinować??

: śr sty 26, 2005 20:43
autor: MaLiBU
briano pisze:I jeszcze jedno pytanie:
Rozumiem ze fabrycznie są przeznaczone miejsca do jego montażu nic nie trzeba kombinować??
z przodu 5 srubek, w nadkolach 2 i z tylu (pod silnikiem) chyba 2
duzo kombinowania nie ma, jak cos w samej oslonie bez problemu dowiercisz otworki
Ja musiaklem jeden z przodu poprawiac, aha z przodu mialem blache dolna - do niej sie przykreca , w niektorych wersjach nie ma np. jak halogeny w zderzaku sa , niedlugo bede przerabial temat to zobacze

: czw sty 27, 2005 00:13
autor: Corvax
briano pisze:
Dzięki chłopaki za odpowiedź jeszcze może podpowiecie czy warto np taką wziąść?? http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=40573051
Oryginał pewnie bedzie miał wytłoczone vw i rok prod no nie?? z podróbą pewnie inaczej trochę będzie [ok]
Moim zdaniem to nie jest oryginał - one sa z innego plastiku.

: czw sty 27, 2005 01:12
autor: MaLiBU
MaLiBU pisze:
briano pisze:I jeszcze jedno pytanie:
Rozumiem ze fabrycznie są przeznaczone miejsca do jego montażu nic nie trzeba kombinować??
z przodu 5 srubek, w nadkolach 2 i z tylu (pod silnikiem) chyba 2
duzo kombinowania nie ma, jak cos w samej oslonie bez problemu dowiercisz otworki
Ja musiaklem jeden z przodu poprawiac, aha z przodu mialem blache dolna - do niej sie przykreca , w niektorych wersjach nie ma np. jak halogeny w zderzaku sa , niedlugo bede przerabial temat to zobacze
:kac: :kac: :kac: :kac: :kac: :kac: :kac:
tu pisalem o plycie pod mk2 oczywiscie.....
w mk3 nie wiem jak jest,
ale polecam plyte generalnie...